Długo, dłużej, jeszcze...

19:28




Długi czas - a właściwie od wczoraj zastanawiam się o czym konkretnie mogłabym tu pisać. Jak zawsze nie mogę się zdecydować. Pewnie wszystko rozwinie się z czasem...


Jak co dzień - a zwłaszcza od poniedziałku do piątku powtarzam te same czynności. Wchodzę do domu, rozbieram się, biorę prysznic w wannie, siedzę i nie chcę mi się wyjść. Gorąca woda zmywa ze mnie niepokój całego dnia, złość, smutek, rozczarowanie tego co miało być a nie było, tego co jest i tego co będzie za chwilę bo muszę już wyjść z wanny. Ta przyjemna chwila nigdy nie trwa za długo. W praktyce wszystko wygląda nieco inaczej - wychodzę z pracy, jedziemy szybko razem do domu, mam jakieś 40 min na przygotowanie siebie tzn. szybko się wykąpać, włączyć kompa i czasem zdążę coś zjeść czasem nie bo zazwyczaj o 18.00 mam lekcje angielskiego przez skype. I tak do 19:00-20:00. Zależy.
Teraz mam luki i nie wiem wręcz co z tym czasem zrobić. Z różnych zakątków Polski trafiają się ludzie. Zdarzy się, że nawet z zagranicy. Miło.
Weekendy spędzam na Uniwerku. Nic specjalnego. Tłumaczenia.
Kiedyś było ciekawiej, jak się było na nauczycielskiej specjalizacji. Był stres, że nie zdam - były poprawki. Nienawiść do wykładowców. Dziś to już przeszłość. Przeżyłam, mam tytuł i nawet tęsknię za tamtymi czasami. Wiem więcej i o wiele więcej wyciągnęłam z tamtych lekcji niż z obecnych. Ale oby do wakacji.

Lubię się czasem zrelaksować... posłuchać muzyki. Ale tak naprawdę posłuchać bez robienia czegokolwiek więcej. Bez zbędnego rozpraszania myśli. Lubię. W głowie mam ciągle kilka tych samych piosenek. Jak się uprę to w kółko słucham tego samego. I dziś to samo.



Zobacz także:

1 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa