Granat&dzikie jagody czyli jogurtowo-słodki zestaw z AVON

kwietnia 20, 2016

Tydzień temu dostałam ten oto zestawik z AVON. Nie wiem czemu, ale kosmetyki z AVON nie przypadają mi do gustu. Ostatnio nawet z koleżanką szukałyśmy perfum i niestety niczego, wartego zakupu nie znalazłyśmy. Ale ten zestaw przykuł moją uwagę, bo wreszcie zapach był inny niż typowe zapachy AVON.



zestaw kosmetyków avon, żel, balsam, peeling do ciała




Zestaw skomponowałam ze względu na promocję - KUP dwa produkty z wybranych stron a trzeci dostaniesz GRATIS. Koszt jednego produktu to 9,99 zł. Pojemności duże czyli 150 ml-200 ml.



zestaw kosmetyków avon, żel, balsam, peeling do ciała



Balsam do ciała pomimo dużej pojemności - 200 ml ma nietypową butelkę. Kojarzy mi się ze szklaną butelką po mleku. Jego konsystencja jest płynna - mam wrażenie, że nawet nieco płynniejsza niż mają typowe balsamy. Ale w żadnym przypadku nie jest to minus produktu. Zapach po balsamie nie trwa cały dzień, ale jest miły i przyjemny. Mniej więcej jego długotrwałość wynosi niecałą godzinkę (dokładniej może 40 min). Po użyciu balsamu, skóra nie jest tłusta, nie lepi się. Balsam na szóstkę!



zestaw avon



Żel do ciała - pojemność 200 ml. Pomimo swojej kremowej konsystencji, pieni się ładnie. Nie jest to tak duża piania jak podczas używania płynu do kąpieli. Nie mniej jednak jestem zadowolona. Zapach utrzymuję się krócej niż w przypadku balsamu. Jeśli chodzi o wydajność - określam na 3+/5. Przypuszczam, że nie starczy mi na długo przy co dziennym stosowaniu. Kiedy stosuję takie kremowe żele zawsze zużywam ich więcej niż potrzeba na raz.


Peeling z pestkami granatu - pojemność 150 ml. Jest wspaniały. Konsystencja jak kremu z drobinkami ale doskonale myje skórę. Ziarenka są dosyć grube. Grubsze niż w typowych peelingach do skóry. Peeling nie pieni się.




zestaw avon




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 5/5
Skuteczność: dobre nawilżenie i zapach pozostający na skórze
Zapach: przyjemny choć słodki, przypomina mi lody śmietankowe z malinami i jagodami




Co myślicie o tym zestawie? Czy skusiłybyście się do zakupu?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Kusił mnie ten zestaw, ale ostatecznie jednak nie zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu się powstrzymałaś? znalazłaś coś lepszego? czy może zapach okazał się za słodki?

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty