Pomysł na obiad/kolację #2

kwietnia 19, 2016

Dziś szybko przed lekcjami angielskiego zdążyłam zrobić tortillę. Zazwyczaj jem z paskami papryki ale niestety nie zdążyłam kupić... Dla urozmaicenia smaku użyłam przyprawy do kebabu. Było pyszne!!! Bardzo miałam ochotę na coś takiego. Mniam!
Zobaczcie zdjęcia ;)



proposals for eating, supper, dinner




Olej Kujawski z dodatkiem pomidorów, czosnku i bazylii świetnie dodaje smaku do mięsku. Zazwyczaj używam piersi z kurczaka ale tym razem miałam mięsko z ud kurczaka, które pokroiłam niedbale na miejsce kawałki.


oregano, ser, sałatka, tortilla, nóż



Świeże ogórki, pomidory, roszponka, kapusta pekińska, ser w plasterkach gouda i do tego
FIX KEBAB


tortilla



Placki gotowej tortilli posmarowałam sosem - majonezowo - śmietanowym doprawionym 
DIPem FIX


tomatoes, tortilla, salad, chicken


tortilla



Całość zapieczona przez 8min w piekarniku. Chrupkie i cieplutkie. Mniam!

Kto by nie zjadł?

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty