Pomysł na śniadanie #1

kwietnia 17, 2016

Niedziela - na razie nie zawsze mam wolny ten dzień ale już wkrótce się to zmieni. Rok akademicki dobiega końca i wreszcie będę miała (teoretycznie) wolne weekendy.
Dzisiaj mam zajęcia po południu, więc bez pośpiechu mogłam sobie przygotować to, co lubię jeść najbardziej. Lekka sałatka z pomidorów, roszponki, czarnych oliwek z dodatkiem oregano, pieprzu i soli. Opcjonalnie dodaję czasem ser mozzarella, świeży ogórek i cebulę a zamiast roszponki używam rukoli. Sałatkę serwuję z grzankami bez oliwy - również doprawionymi oregano.

keep fit salad with olives, tomatoes, oregano



Pomidory pachną coraz piękniej - wreszcie można zrobić z nich wiele wspaniałych i smacznych dań. Bardzooo lubię pomidory w każdej postaci oprócz suszonych. Nic jednak nie zastąpi świeżego pomidorka. Malinowe najlepsze!


fresh tomatoes



Całość przygotowania sałatki zajęła mi 15 min (wraz z oczekiwaniem na lekko chrupiące grzanki)



salad with tomatoes, olives



Efekt końcowy niezwykle zachęca do zjedzenia wszystkiego wraz z okruszkami! A do urozmaicenia smaku, herbatka z granatem. Smakuje jak liściasta, zielona herbata z aromatem granatu czy innych owoców. Ja do tej herbaty nie dodaję cukru, bo smak jest zupełnie inny. Zachęcam do spróbowania!

Smacznego!


loyd tea, yerba mate, salad with olives and tomatoes

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty