Szampon Agafii przeciw wypadaniu włosów

kwietnia 26, 2016

Nie byłam przekonana do rosyjskich kosmetyków... Nie wiem dla czego, ale myślałam, że są przereklamowane. Jednak nie należy oceniać książki po okładce - tak samo nie należy mówić o czymś, czego się nie spróbowało. Coś jednak mnie przekonało. Może "naturalny" zapach?



szampon przeciw wypadaniu włosów babci agafii



Butelka może nie jest zbyt ozdobna - raczej przeciętna ale jeśli chodzi o szampony to nie przywiązuję większej uwagi do wyglądu pudełka a do właściwości produktu. Styl jest taki "babciny" ale cóż...

Pojemność: 350 ml

Cena: około 14 zł

Zerknijmy na skład szamponu BEZ PARABENÓW I SLS!



agafia receptury szampon





Składniki aktywne to same rośliny bez żadnych dodatków lub innych pochodnych o których nic nie wiemy. Zapach szamponu powstał tylko i wyłącznie z tych roślin, co jest kolejnym atrybutem tego produktu. Nic więc dziwnego, że główne zadanie szamponu to wzmocnienie naszych włosów od cebulek aż po same końce. Kolor szamponu również nawiązuje do koloru ziół.





agafia szampon






Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 4/5
Skuteczność: dobrze myje włosy nie pozostawiając białych resztek szamponu we włosach
Zapach: ziołowy?



Czy używałyście tego szamponu? Jakie są Wasze efekty? Czy jest to produkt wart zakupu?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Nie miałam, dopiero zaczynam przygodę z rosyjskimi kosmetykami, więc może kiedyś będę miała okazję wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już sam zapach przyciąga - wszystko pachnie tak naturalnie a przede wszystkim bez jakiś dodatków na etykiecie, których nie znamy - to powinno skłaniać do zakupu

      Usuń
  2. Nie miałam go jeszcze ale wydaje się być dobrym produktem ;) lubie produkty Agafii więc jak spotkam ten szampon to sobie go kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku podchodziłam sceptycznie ale wreszcie mam ładne, błyszczące i dokładnie umyte włosy. Na pewno chciałabym spróbować innych szamponów Agafii ;)

      Usuń
  3. Jest kilka sposobów które moga pomóc. Jednym z nich jest na przykład mleczko pszczele które ma dobre właściwości poprawiające krążenie dzięki czemu włosy nie będą tak wypadały. Znaczenie ma także nasza dieta, ona może prowadzić do wypadania włosów oraz brzydkiej cery.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty