Wiosna, wiosna w koło i będą kwitnąć bzy!

kwietnia 08, 2016

Pomimo dzisiejszej pogody, postanowiłam złamać ten nastrój melancholijnej zadumy i pokazać Wam moje zdjęcia, które zrobiłam ponad tydzień temu. Miałam o wiele więcej czasu w Święta Wielkanocne i udałam się na spacer do lasu. A po drodze... Zobaczcie :)

wiosna słońce bazie fotografia

pąki głogu, kwiat głogu, wiosna

szyszka, las, zoom szyszki, fotografia

fotografia, głóg

zoom, fotografia, leśne owoce

las, zoom, mysz leśna, fotografia

pierwsze leśne kwiaty, fotografia



Ostatnie zdjęcie jak zauważyliście - jest w moim LOGO na stronie głównej. Podoba mi się szczególnie. Mam nadzieję, że wkrótce zdążę jeszcze porobić kilka wiosennych zdjęć i również będą tak interesujące jak te, powyższe.

P.S. nie mogę doczekać się lata ;)

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty