Green Pharmacy Pianka do kąpieli

4.5.16

Pianka do kąpieli Oliwki&Mleko ryżowe firmy Green Pharmacy to dobry dodatek na długie wieczory w wannie. Oprócz piany, którą może wytworzyć, ten produkt doskonale nawilża i pozostawia lekki, delikatny zapach na skórze.



pianka do kąpieli green pharmacy








źródło: http://medicalplus.net.pl/public/assets/GP-logo%20PL%20strona%20g%C5%82%C3%B3wna.png







Firma GREEN PHARMACY znana jest z kosmetyków roślinnych opartych na bazie ziół, a więc wszystko co naturalne.


Do zakupu tych kosmetyków może nas przekonać SKŁAD, CENA i ZAPACH.




pianka do kąpieli green pharmacy



Powyższa pianka już mi się skończyła, jednak miło wspominam zużywanie jej. Dodawałam ją do prawie każdej, dłuższej kąpieli. Dodatkowo bardzo lubię zapach oliwkowy w kosmetykach, zwłaszcza często zdarza mi się kupować żele z dodatkiem oliwek.


Pianka bardzo wydajna. Cenowo udało mi się kupić taniej z racji krótszej daty przydatności.


Kolor zielony bardzo od razu kojarzy się z oliwkami.



Pojemność 1000 ml

Cena regularna: 6-10 zł




róże do kąpieli niebieskie i czerwone




Kolejnym, ciekawym dodatkiem do kąpieli mogą być róże - szybko rozpuszczają się w wodzie pozostawiając kolor.


Powyższe róże w kolorze niebieskim i czerwonym kupiłam na aliexpress.com


Cena: 0,68$



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: oprócz piany, która jest idealna przy długich kąpielach nawilża delikatnie skórę 
Zapach: oliwka




Jakie macie swoje dodatki przy dłuższej kąpieli? Czy używałyście TEJ pianki?

Zobacz także:

4 komentarze

  1. Nie miałam tej pianki, ale siegam czasem po żele pod prysznic tej firmy ;) ja najcześciej do dłuższej kąpieli używam soli z biedronki badz soli bocheńskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja testowałam ją po raz pierwszy ale też używam soli do kąpieli, kupuję taką niebieską ALL ABOUT BEAUTY refreshing

      Usuń
  2. Pianki nie znam,ale ta nowa seria z GP bardzo mnie intereuje :) poza tym nie mam niestety wanny więc cierpię na brak kąpieli i musze się jakoś zadowolić prysznicem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez wanny to faktycznie nie można sobie pozwolić na dłuższą chwilę relaksu. Ja za to nie mam prysznica :) odnośnie serii GP to zamierzam kupić żel do mycia twarzy z zieloną herbatą i bardzo jestem ciekawa efektów działania

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa