Odżywka nawilżająca do włosów - Moisture Recovery Conditioner JOICO

22.5.16

Na odżywkę do włosów Moisture Recovery Conditioner JOICO trafiłam na allegro u sprzedawcy GKcosmetics. Dokupiłam jeszcze szampon ale zużyłam go już dawno i wyrzuciłam opakowanie.
Czy było warto? Zobaczcie :)



moisture recovery conditioner joico






Główne zadanie odżywki to nawilżanie włosów. Idealnie nadaje się do każdego rodzaju włosów. Nawilża, odżywia i wzmacnia suche włosy. Ja niestety nie mam włosów suchych więc głównie używałam jej na końcówkach. Kupiłam na próbę małe opakowanie - 50 ml.




Zarówno szampon jak i odżywka kosztują około 13 zł / 50 ml. Pełnowymiarowe produkty nie są tanie. Ich cena podobnie jak w przypadku produktów do włosów WELLA lub LOREAL to cena około 30-40 zł.
Małe pojemności są dobre na wypróbowanie kosmetyku, który albo zachęci nas do kolejnego użycia albo zniechęci. W moim przypadku był to zakup próbny i raczej nie skuszę się na produkt pełnowymiarowy.





moisture recovery conditioner joico




Dla zainteresowanych skład preparatu:



moisture recovery conditioner joico



Odżywka przywraca blask włosom i je wzmacnia ale gigantycznego efektu po niej nie zauważyłam. Co prawda, nie używałam jej ciągle ale od czasu do czasu. Dla mnie pachnie nieco kwiatowo ale zupełnie mi to nie przeszkadza. Przede wszystkim nie obciąża włosów - mam włosy ze skłonnością do przetłuszczania się przy skórze głowy więc jest dla mnie idealna. Włosy są miękkie i dobrze się układają. Nie wykluczam, że być może jeszcze kiedyś kupię coś z tej firmy do włosów bo myślałam jeszcze o serii K-PAK.







Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 3/5
Cena: 3/5
Skuteczność: szampon - umyte i czyste włosy, odżywka - poprawa kondycji włosów
Zapach: kwiatowy (chyba jaśmin)






Czy znacie firmę JOICO?
Czy macie w swoich zapasach kosmetykowych jakiś produkt JOICO?
Czy kupiłybyście prezentowaną powyżej odżywkę?

Zobacz także:

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa