Bania Agafii - ekspresowa maska do włosów regeneracyjna

6.6.16

Jak minął Wam weekend? Mnie bardzooo szybko i wręcz go nie poczułam, niestety...

Tym razem, chciałabym Wam zaprezentować bardzo fajną maskę do włosów z serii BANIA AGAFII





maska regeneracyjna włosy





Maskę z serii BANIA AGAFII kupiłam niedawno w sklepie internetowym wizaz24.pl --- banerek po prawej na moim blogu :)



Na ogół nie przepadam za maskami do włosów ponieważ nie widzę efektów ich stosowania i mam jedynie wrażenie, że dodatkowo przetłuszczają moje włosy.



Z racji tego, że dostałam jakiś dłuższy czas temu maskę KALLOS keratyna - do dziś nie mogę jej skończyć, więc nie kupowałam ostatnio żadnych masek do włosów.



Skusiłam się jednak na tą maskę z trzech powodów:

- cena
- małe opakowanie
- przeznaczenie maski (szybka regeneracja)





maska błyskawiczna regeneracja agafii





Maska może i nie ma ładnego, zielonego koloru tylko jakiś nijaki :) ale za to bardzo ładnie pachnie. Zapach kojarzy mi się ze świeżością, ogrodem może z jakąś rośliną typu groszek :)





maska agafii do włosów





Konsystencja maski jest dosyć rzadka i trzeba uważać przy aplikacji, żeby nic się nie rozlało





maska do włosów agafii kolor




Dokładny skład i zastosowanie:





maska do włosów skład


maska do włosów agafii



Maska mimo małej pojemności jest bardzo wygodna i poręczna. Korek świetnie uszczelnia maskę. Cena tej maseczki to koszt 3,80 zł/ 100 ml





Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 5/5
Skuteczność: pozostawia ładny zapach na włosach i regeneruje je
Zapach: świeży i przyjemny




Używałyście tej maski?
Macie jakieś ulubione maski z serii Receptury Agafii?

Zobacz także:

4 komentarze

  1. Mam ją w zapasach i jestem ciekawa, jak u mnie się sprawdzi. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą maskę! Zwykle zamawiam kilka opakowań na http://kosmetykiorientu.pl/maski-do-wlosow/106-receptury-babuszki-agafii-maska-do-wlosow-ekspresowa-regeneracyjna-100-ml.html, i robię sobie dłuższą kurację, zwłaszcza po wakacjach, kiedy miewam naprawdę przesuszone włosy. Cena jest rewelacyjna, a działanie też super. U mnie od razu poprawia się stan włosów, wyglądają na nawilżone, zdrowsze i bardziej lśniące. Nawet w dotyku czuć różnicę, więc zdecydowanie podzielam Twoją opinię: warto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie przekonuje w niej zapach i działanie - jest inna niż większość kosmetyków Agafii - które pachną ziołami

      Usuń
  3. Bardzo lubię tą maseczkę, stosowałam też aktywator wzrostu i tez extra się u mnie sprawdziła, babuszka też ma fajne produkty do twarzy :) Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa