Zegarki z aliexpress.com - moi lipcowi faworyci

17:08

Ostatnio przymierzam się do zakupu zegarka a nawet może 2-3 ale wybór jest za trudny bo nie mogę się ciągle zdecydować. Może pomożecie? :)


zegarki damskie zakup





Prawie codziennie zaglądam na aliexpress.com i szukam coś fajnego, przydatnego lub taniego - tzw. cebula deal.


Konto mam od około roku i przyszło do mnie już kilkanaście paczek z ali jednak były to rzeczy drobne i nie zaprezentuję Wam ich na blogu. Godne polecenia są na pewno tusze z MAYBELLINE, z których jestem niezmiernie zadowolona oraz ostatnio wygrałam za 0,01$ tusz do rzęs - recenzja już wkrótce! Biorę cały czas udział we FREEBIES i mam nadzieję, że jeszcze coś zgarnę.


W tym poście chciałabym WAS poprosić o głosowanie, który zegarek z przedstawionych poniżej najbardziej WAM się podoba :)


Wasze głosy pomogą mi zadecydować, który zegarek/zegarki kupić :)



zegarki blog zakupy





Podajcie swoje numerki zegarków, które podobają WAM się najbardziej w komentarzu pod postem


Dziękuję i pozdrawiam słonecznie!




Zobacz także:

5 komentarze

  1. Jak dla mnie najładniejsze 5 i 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie numer 5, chociaż zastanawiałabym się jeszcze nad 7. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię takie proste, 4 jest całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 najlepsza jak dla mnie :) Chociaż 12 też całkiem, całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. 7 najbardziej mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa