#1 Przegląd muzyczny #Lifestyle

3.8.16



Pierwszy post na moim blogu o tematyce muzycznej 🎧



Muzyka to moja pasja - kiedyś komponowałam sety na komputerze ale to było wieki temu - jednak cały czas ciągnie mnie do własnej twórczości...



Tymczasem zapraszam Was do posłuchania muzycznego posta 🎶🎶🎶



Niektóre z tych kawałków już od dłuższego czasu siedzą w mojej głowie - inne to nowości sprzed kilku minut!




1. Imany feat. Filatov & Karas - Don't Be So Shy (Radio Mix)



2. Sia - Cheap Thrills (Lyric Video) ft. Sean Paul

 


3. Major Lazer & DJ Snake - Lean On (feat. MØ) (Official Music Video)



4. Zara Larsson - Lush Life



5. Monika Lewczuk - #TAM TAM



6. Duke Dumont - Ocean Drive



7. Sam Smith - I'm Not The Only One



8. Beata - Bingo



9. Natalia Nykiel - Error



10. Maanam - Milosc Od Pierwszego Spojrzenia



11. Taco Hemingway - "Deszcz na betonie" (prod. Rumak)



12. Taco Hemingway - "Następna stacja" (prod. Rumak)



13. Dawid Podsiadlo - Pastempomat



14. Mela Koteluk - Wolna (HQ)



15. MELA KOTELUK Spadochron



16. Mela Koteluk - Melodia Ulotna



17. Artur Rojek - Syreny (Official Video)



18. Jamal - Peron [Official Music Video]



19. Sarsa - Zapomnij Mi



20. Sarsa - Naucz Mnie






Kolejność zupełnie przypadkowa - są to moje ulubione piosenki z ostatnich miesięcy


Jeśli któraś z was lubi dramaty to polecam film Przystań (1997) - z tego filmu pochodzi piosenka 10. Maanam - Milosc Od Pierwszego Spojrzenia





przegląd muzyczny blog



Jak Wam się podoba moja playlista?
Znacie wszystkie wymienione piosenki?

Zobacz także:

9 komentarze

  1. Niektóre i ja lubię, za niektórymi nie przepadam a innych nie znam, fajnie że mogę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię odkrywać nową muzykę - często szukam po playlistach na youtube albo na wrzucie i w taki sposób znajduję swoje perełki :)

      Usuń
  2. Pastempomat lubię, podobnie jak i samego Dawida :) Melodia ulotna, Peron - to piosenki, które nigdy mi się nie znudzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koteluk słucham od niedawna ale od razu wpadły mi te piosenki do ucha... lubię nietypową muzykę a jeśli słowa są sensowne to piosenka ma moc!

      Usuń
  3. Wydaje mi się, że nie jesteśmy muzycznie pokrewnymi duszami... Ja lubię raczej mocniejsze brzmienia, rock i muzykę alternatywną. Ale, ale! Wpadło mi w ucho ogromnie "Ocean Drive". Uwielbiam też Rojka i Podsiadło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że rock bardzo lubię ale ten "stary" zarówno polski jak i zagraniczny. Jeśli chodzi o gitarę to musi być to "coś" - z tego gatunku nie wszystko wpada mi do ucha.

      Usuń
  4. nie lubie Nykiel , a jednak to ciągle śpiewam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wpadła do głowy z reklamy PLAY i właśnie ciągle ją nuciłam... a później skojarzyłam, że w sumie to już znałam jedną jej piosenkę: "Bądź duży" - tylko nie wiedziałam, że to ta sama osoba :D

      Usuń
  5. Natalia Nykiel "Error" też lubię tą piosenkę. Lepsza od "Bądź duży".
    Polecam "Tamta dziewczyna" Sylwii Grzeszczak

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa