Kapsułki z płynem do kąpieli BATH AROMATHERAPY

16:17

Kapsułki - nazwa kojarzy mi się bardziej z praniem niż z kąpielą ale... jestem otwarta na kosmetyczne nowości i z chęcią wypróbowałam ten ciekawy wynalazek.
Kapsułki dostałam w prezencie i nie mogłam się doczekać ich premiery w któryś, letni wieczór.
Zapraszam na recenzję :)


kapsułki aroma do kąpieli



Na początku byłam bardzo zaciekawiona jak się tego używa, jak pachnie i czy aby na pewno takie małe opakowanie starczy mi na długo czy może produkt nie będzie zbyt wydajny.

Po użyciu zmieniłam zdanie...

Wszystko jest opisane na opakowaniu - jak używać, jak przechowywać, co zawierają kapsułki, składniki i kilka słów od producenta.



kąpiel aroma




Kapsułki mają bardzo przyjemny, świeży zapach. Nie drażni mnie, nie jest intensywny i jak najbardziej kojarzy mi się z relaksem i odpoczynkiem.

Wg opisu kapsułki zawierają olejki eteryczne oraz zamykają w sobie "koncentrat" kilku moich ulubionych zapachów takich jak: bergamotka, eukaliptus, bazylia, gardenia, kwiat neroli i kwiat pomarańczy.




płyn do kąpieli


kąpiel z olejkami


zastosowanie kapsułki do kąpieli



Sposób użycia jest banalny ale przyznam szczerze, że nie wpadłabym na to... ;)
Kapsułkę wystarczy potrzymać kilkanaście sekund pod bieżącą wodą, po czym sama "przebija się" i rozpuszcza razem z cienką, foliową torebeczką w której zamknięty jest płyn do kąpieli.


Na początku chciałam ją rozcinać bo nigdy wcześniej czegoś takiego nie używałam i miałam wątpliwości czy aby na pewno folia otaczająca płyn rozpuści się bez problemu.



kąpiel aromaterapetyczna



Kapsułki były kupione w BIEDRONCE za kwotę około 10 zł
Ostatnio w TESCO również widziałam podobne i też za taką kwotę




kapsułki skład i zastosowanie



Paczka zawiera 10 sztuk kapsułek wypełnionych płynem do kąpieli

1 kapsułka tworzy pianę wielkości połowy wanny

(wodę nalałam do połowy wanny, wrzuciłam tylko jedną kapsułkę a piana wypełniła wannę po brzegi)



pachnąca kąpiel




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 4/5
Skuteczność: 1 kapsułka tworzy mega dużą ilość piany i dodatkowo skóra po kąpieli delikatnie pachnie i jest trochę nawilżona
Zapach: cytrusowy i świeży

Co sądzicie o tym produkcie?
Czy skusiłybyście się na zakup?

Zobacz także:

8 komentarze

  1. Myślę ,że bym kupiła :) na samą myśl aż bym wzięła gorącą kąpiel , zwłaszcza kiedy tak leje za oknem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) pogoda nas nie będzie rozpieszczać przez najbliższe dni więc trzeba się jakoś pocieszyć i poprawić humorek

      Usuń
  2. Zastanawiałam się nad nimi ale zrezygnowałam. Na prezent to fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie wynalazki, jeszcze nie stosowałam kapsułek do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są mega wydajne, szkoda tylko, że już nie ma ich w BIEDRONCE... nie wiem czy te z TESCO są na tyle dobre

      Usuń
  4. Miałam niedawno coś podobnego, takie serduszka z Sephory, które wyglądają niemalże tak samo jak recenzowane przez Ciebie kapsułki - tylko kształt inny. i szczerze mówiąc, nie byłam z nich zadowolona, bo ani zapachu specjalnie czuć nie było, ani innych efektów. Więc na te też raczej się nie zdecyduje, bo zdecydowanie bardziej zadowolona jestem z soli/kul/płynów do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją mamę ucieszyłby taki prezent. Na pewno ich poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, sama osobiście uwielbiam takie umilacze do kąpieli :) Zawsze to coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa