Organic Shop Lekki Krem Żel Do Rąk i Paznokci Indonezyjskie Spa

sierpnia 24, 2016

krem do rąk organic




W lipcu firma Organic Shop podbiła moje serce. Jak na razie przetestowałam 4 produkty i chociaż 2 z nich mnie zraziły to nie zamierzam się zniechęcać do dalszego testowania kosmetyków z tej firmy. Dzisiaj w roli głównej organiczny lekki krem-żel do rąk i paznokci Indonezyjskie Spa.



Krem kupiłam na prezent na początku lipca ale nie byłabym sobą, gdybym nie użyła go kilka razy ;)
Na początku jeszcze przed wypróbowaniem byłam dosyć zainteresowana. Ładne opakowanie, ciekawe połączenie i chwytliwa nazwa sprawiły, że wrzuciłam produkt do koszyka. Krem kupiłam na stronie drogerii internetowej wizaz24.pl



Muszę przyznać, że nie przepadam za zapachem ylang-ylang ponieważ używałam już kiedyś żelu i bardzo szybko jego zapach mi się znudził i wręcz mnie drażnił... Jednak zaryzykowałam, bo liczyłam, że nie będzie tak źle.




olejek ylang




Krem nie jest tłusty, nie musimy nakładać go w ogromnych ilościach aby go poczuć. Dodatkowo opakowanie czyli wygodna tubka jest bardzo poręczna i możemy go spokojnie nosić w małej torebce. Kolory na tubce nawiązują do natury i spokoju.


Zapach - trudno się tutaj rozwodzić. Znajdą się zwolennicy jak i przeciwnicy. Mnie osobiście nie przypadł do gustu, bo pachnie co najmniej dziwnie... i to jest główny powód dlaczego, nie chciałabym go używać...




krem do rąk ylang ylang



Opis i skład:


skład kremu



Krem wg opisu zawiera 99% naturalnych składników


Jego główne zadania to odżywienie, aksamitna i gładka skóra oraz mocne i błyszczące paznokcie.



krem ylang ylang




Cena: 5,09zł/75ml




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: wystarczy niewielka ilość aby nawilżyć skórę
Cena: 5/5
Skuteczność: dobrze nawilża i nie pozostawia uczucia filmu na dłoniach 
Zapach: ylang-ylang, cytryna




Czy używałyście tego kremu?
Jakie zabiegi SPA fundujecie swoim dłoniom?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Wygodne opakowanie i fajna cena, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam, nawet nic nie miałam z tej firmy.
    Ja się polubiłam z jakimś rosyjskim kremem do rąk.Kupiłam go na Malcie w Poznaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samo opakowanie kremu jest zachęcające, a skoro ma takie działanie to chętnie go sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedrogi i dość przyjemny produkt,a le nie umiem wyobrazić sobie jego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pojęcia czego mogłabym się spodziewać po zapachu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty