Wyzwanie Trusted Cosmetics: Opróżniamy nasze kosmetyczki - Kosmetyki do makijażu

14.8.16

Trzecie zadanie przede mną w Wyzwaniu rzuconym przez portal TRUSTED COSMETICS. Tym razem przedstawiam swoje kosmetyki do makijażu. Tak naprawdę, kiedyś malowałam się częściej a teraz odeszło to trochę na drugi plan... Jednak mimo, to mam swoich ulubieńców!
Zobaczcie, co kryje się w mojej kosmetyczce 👜👜👜



makijaż kosmetyki



Większość z kosmetyków, które prezentuję w tym poście przedstawiałam i opisywałam Wam w pierwszym wyzwaniowym poście TRUSTED COSMETICSCo zawiera moja kosmetyczka?




Najczęściej z prezentowanych powyżej jak i poniżej używam:

✦ Pędzle do makijażu z naturalnego włosia LancrOne
✦ Podkład do twarzy mineralny MAYBELLINE
✦ Tusz do rzęs MAYBELLINE - recenzja
✦ Odżywka do modelowania brwi i rzęs Style Eyes W7 - recenzja
✦ Puder ryżowy do twarzy ECOCERA - recenzja
✦ Kredka - pomadka marokańska BAOLISHI - recenzja





wyzwanie makijażowe



Ale kilka miesięcy temu moimi ulubieńcami byli:

♥ Pomadka brązowa RIMMEL
♥ Korektor w sztyfcie N.Y.C.
♥ Puder finish wykańczający makijaż L'AMBRE
♥ Konturówka do ust BOURJOIS LEVRES nr. 12
Wet n wild - zestaw do stylizacji brwi
♥ Róż do policzków MAYBELLINE




tusze blog, kredki blog



Kilka słów na temat ulubieńców:



♥ Pomadka brązowa RIMMEL - idealnie nawilża usta i bardzo ją lubiłam, jednak głównie malowałam się nią zimą

♥ Korektor w sztyfcie N.Y.C. - zużyłam ale mam jeszcze jeden w zapasie. Bardzo dobrze się sprawdził w kryciu drobnych niedoskonałości jak również cieni pod oczami. Obecnie preferuję korektory w pędzelku ale teraz zdecydowanie rzadziej ich używam.

♥ Puder finish wykańczający makijaż L'AMBRE - tak szybko go zużyłam, że w jego miejsce włożyłam sobie aktualnie róż-bronzer tester Double Act z W7 - było to trudne bo ukruszyłam mu rogi ale srebrne pudełeczko z lusterkiem tak mi się podobało, że nie chciałam wyrzucać.

♥ Konturówka do ust BOURJOIS LEVRES nr. 12 - kredka bardzo fajna, idealnie podkreśla usta. Używam jej zamiast pomadek czy błyszczyków. Szkoda tylko, że niestety jest dosyć miękka i łamliwa - przez co nie mogę zastrugać jej w szpic.

♥ Wet n wild - zestaw do stylizacji brwi - chociaż lubię kształt swoich brwi to czasem mam ochotę je nieco podkreślić. Z tym zestawem robię to bez problemu.

♥ Róż do policzków MAYBELLINE - szkoda, że teraz tak rzadko go używam ale koniecznie muszę to zmienić - swego czasu, praktycznie codziennie :)





tusze, podkłady blog

tusz do rzęs dwustronny



Podwójny tusz MAXFACTOR masterpiece beyond lenght - idealny na każdą okazję


Obecnie moim ulubieńcem jest tusz podkręcający z MAYBELLINE



cienie pod oczami nyc



Korektor w sztyfcie N.Y.C. - zużyty prawie do końca!
Drugi - czeka w zapasie na swoją kolej :)))



kosmetyki makijażowe blog






Jak Wam się podobają moje kosmetyki do makijażu?
Czy któryś z tych kosmetyków chciałybyście przetestować?

Zobacz także:

22 komentarze

  1. U mnie akurat tusze Maybelline się nie sprawdzają. Ostatnio dopiero odkrywam markę Wet N' Wild, lubię pomadki Rimmela. Fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może trafiłaś na jakiś kiepski egzemplarz :) każdy lubi co innego. Może jak mi się trafi z lepszej firmy to pewnie ten już nie będzie taki fajny. W każdym razie lubię podkręcające :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) czy jakiś konkretny wpadł Ci do oka?

      Usuń
  3. Ten puder ryżowy muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wygląda zestaw do stylizacji brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno już go nie szukałam online, ciekawe po ile teraz stoi :)

      Usuń
  5. W pierwszej kolejności przetestowałabym konturówkę do ust BOURJOIS :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę, abym coś z Twoich ulubieńców kiedykolwiek miała;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam żadnego z pokazanych przez Ciebie kosmetyków, a o marcie Wet n wild wcześniej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię eccocere ;) spodobał mi się tusz od maxa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ten wykończę to kupuje w kamieniu ryżowy :) przynajmniej mi się nie wysypie, bo fatalnie przelatuje przez te dziurki.

      Usuń
  9. Zainteresował mnie korektor w sztyfcie N.Y.C. Nie znam tego produktu, ale skoro już masz zapasy, to musi być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem sporo tego u Ciebie ;) U mnie zdecydowanie będzie mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kiedyś tylko ten żółty tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z kosmetyków które zaprezentowałaś znam tylko tusz od Maybelline

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam do czynienia z żadnym z produktów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy żadnego z tych kosmetyków... Zastanawia mnie ta niebieska mascara, co to? Nie mogę jej znaleźć w opisie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mam puder EcoCera tylko bambusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj kupiłam sobie, tzn. dopiero zamówiłam online ten puder ryżowy Fixer Ecocera :) Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, super kompozycja :) Nie miałam żadnego z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam i lubię puder Ecocera. Tusze Maybelline się u mnie nie sprawdzaly eiec już teraz nie zwracam na nutę uwagi.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa