BANIA AGAFII daurska - tonizująca maska do twarzy

6.9.16

maska tonizująca


Maski do włosów oraz szampony w saszetkowych wersjach AGAFII bardzo przypadły mi do gustu. Tym razem postanowiłam spróbować czegoś innego - maseczki do twarzy. Na pierwszy rzut kupiłam daurską - tonizującą maskę do twarzy. Jakie efekty poczyniła na mojej skórze oraz czy zachęciła mnie do kupienia następnej saszetki? Przekonajcie się same ➱




❦ Maseczka jest przeznaczona do zmęczonej i wrażliwej skóry twarzy
❦ Nie ściąga skóry
❦ Nawilża i tonizuje
❦ Przywracając skórze uczucie komfortu




bania agafii daurska




Wygodne opakowanie na korek sprawia, że maska nie zasycha i mogę jej używać kiedy tylko zechcę. Nie muszę martwić się o to, że muszę ją natychmiast zużyć.



Maska do twarzy - daurska - tonizująca ma dosyć mocny, kwiatowy zapach - dla mnie za mocny, bo po nałożeniu kicham... szkoda, bo myślałam, że się polubimy a tym czasem skreśliło to ją już na początku użycia.




100 ml w zupełności wystarcza aby sprawdzić maskę czy jest warta kolejnego zakupu czy też nie




skład maski daurskiej




Maseczka ma przepiękny, fioletowy kolor



Maseczka zawiera:

✔ daurska lilia
✔ sok z ogórecznika
✔ cladonia śnieżna - zawierająca kwas usinowy
✔ organiczny ekstrakt rumianku



Produkt zawiera 100 % naturalnych składników




maska tonizująca agafii



Trudno mi powiedzieć czy polecam tę maseczkę dlatego, że ma dosyć intensywny zapach i to mnie w niej najbardziej drażni. Mam jednak nadzieję, że nie jest to moja pierwsza i ostatnia maseczka do twarzy z serii AGAFII. 



bania maska daurska




Maskę należy aplikować na czystą skórę twarzy, z pominięciem okolic oczu i pozostawić ją na około 10 minut. Po upływie tego czasu zmywamy ciepłą wodą. Maska wchłania się ale nie całkowicie. Należy ją stosować 1-2 razy w tygodniu wg zaleceń producenta.




maska do twarzy tonizująca


Cena:5-7 zł/100 ml



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: maska pomimo małej pojemności jest idealną "dużą" próbką, która może albo zachęcić albo odstraszyć
Cena: 5/5
Skuteczność: skóra jest matowa i odświeżona
Zapach: kwiatowy







Lubicie produkty AGAFII?
Czy używałyście tej maseczki?

Zobacz także:

12 komentarze

  1. Szkoda, że zapach nie podpasował Ci :( Ja miałam już kilka wersji tych maseczek, ale zawsze zapach był taki delikatny i nienachalny :) Najbardziej lubię z glinką niebieską i tą Ci polecam, sama mam w zapasach już 3 opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na pierwszą maskę z serii Agafia to trochę się rozczarowałam, ale trudno widocznie nie była dla mnie. Najwyżej się z kimś podzielę :) następną chciałabym spróbować dziegciową - mam nadzieję, że okaże się lepsza.

      Usuń
  2. Szkoda, że przez zapach musisz z niej zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrażam się jednak do firmy - najwidoczniej ta maska nie była dla mnie. Na razie odnajduję się w maseczkach i szamponach do włosów.

      Usuń
  3. Widzę, że świetnie się spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej nie miałam, do tej pory wypróbowałam 2 - błękitną oraz dziegciową i tą 2 bardzo polecam, bo fajnie oczyszcza i odświeża cerę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie przymierzam się do zakupu dziegciowej :)

      Usuń
  5. Maski tej firmy są niesamowicie popularne. U mnie jednak grzecznie czeka w zapasach na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te produkty do wlosow, na te do twarzy jeszcze sie nie odważyłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj lubię maseczki od Banii Agafii. Ja posiadam niebieską oczyszczającą która jet faworytem ;) Dziegciową która też fajnie się spisuje, a niedawno właśnie kupiłam tę którą przedstawiłaś, ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od razu kupiłam 3 różne. Na razie uzylam tylko raz, wiec ciezko mi powiedziec jak działaja, ale zawsze mam obawy przed nalozeniem czegos na twarz:D
    Daurska nie wiem czy dla mnie, ale miałabym ochote przetestowac. bardzo ładny ma kolor. Może mnie zapach by nie odstraszył :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kicham przy mocniejszych zapachach a szczególnie jak są to kwiatowe - ogólnie nie mam jakiegoś uczulenia na kosmetyki. Zamierzam wypróbować coś innego z tej serii. Może znajdę coś dla siebie, co mi przypasuje :) Miło, że obserwujesz. Pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa