Szampon przeciwłupieżowy o zapachu drzewa herbacianego i mięty AVON

11:00

kojący szampon avon


Z biegiem czasu - chodzi mi tutaj o "siedzenie" w kosmetykach i wgłębianie się coraz bardziej w ten temat - znajduję coraz lepsze kosmetyki - głównie do pielęgnacji, bo ta sfera najbardziej mnie interesuję, znacznie bardziej niż makijaż - przynajmniej na razie tak jest ale mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni. Czy więc szampon o zapachu drzewa herbacianego i mięty kupiłam z rozsądku czy może z przypadku? Zapraszam do recenzji!



Po przejrzeniu katalogu od koleżanki - dużym plusem jest fakt, że niektóre produkty można powąchać przez zakupem i m.in. w taki sposób dokonuję wyboru - czy kupić jakiś kosmetyk z Avonu czy też nie.

A wiec po przejrzeniu katalogu kilka razy :) zdecydowałam się na szampon kojący o zapachu mięty i drzewa herbacianego.

Aktualnie nie cierpię na sypiący się z głowy biały puch ale coś tam się czasem pojawia... Jednak głównie do zakupu przyczynił się zapach szamponu oraz jego cena.



kojący szampon przeciwłupieżowy


Butelka typowa dla większości szamponów - zatrzask :)

Nic nie wyleci, nic nie wypadnie i nie wyleje się tego za dużo a tyle ile nam potrzeba.

Pojemność 250 ml niby wydaje się, że to może być mało ale na miesiąc starczy no chyba, że myjesz włosy codziennie i masz mega długie.



szampon na łupież avon


Zawsze przy szamponach z Avonu zapominam odkleić naklejkę pod którą skrywa się skład...


Wiem jednak, że szampony z Avonu jak i inne produkty za głowę nie łapią ale też nie szarpią naszego portfela więc w tym przypadku nie zwracałam uwagi na skład a raczej na zapach produktu.



szampon na łupież avon



Kolor - lekko perłowy niebieski

Zapach - lekka mięta i nie drażniące drzewo herbaciane

Mam olejek z drzewa herbacianego i przy większej dawce nieźle śmierdzi także wiem, co piszę ;)



szampon z avonu


Włosy pachną świeżo - nie zauważyłam jakiś efektów ubocznych typu przesuszona skóra czy też gorszy stan włosów. Jednak obecnie chciałabym przetestować, coś z wyższej półki i chyba zrezygnuję całkowicie z zakupów szamponów z Avonu (był to już mój drugi z kolekcji testowania)







Cena: około 6-9 zł




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: szampon nie powoduje wysuszenia włosów ani skóry głowy
Zapach: nie jest sztuczny jak niektóre zapachy kosmetyków z Avonu, które tylko udają, że pachną naturalnie






Czy używałyście już tego szamponu?
Co najczęściej zamawiacie z AVONu?

Zobacz także:

9 komentarze

  1. Ja kiedyś miałam szampon z Avonu ale spowodował u mnie łupież, więc po nie nie sięgam już :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę za bardzo efektów działania jak i zapachy są przeciętne... więc odpuszczam już szampony z Avonu. Zostaję przy płynach i żelach - przynajmniej na razie :)

      Usuń
  2. Cena nie wysoko więc warto było sprawdzić jak się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam szamponu z Avonu. Zazwyczaj sięgałam po żele do mycia lub maseczki z serii Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia - bardzo pomysłowe. Nie miałam nigdy szamponu z Avon. Zawsze wybieram tylko zapachy :)
    Pozdrawiam :) W wolnej chwili zapraszam na urodzinową niespodziankę do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę znaleźć zapachów dla siebie - już kilka razy próbowałam ale nic mi nie leży i zawsze trafiają jako prezenty dla innej osoby :)

      Usuń
  5. Jak dla mnie szamponyz avon pachną pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba pozostanę przy płynach i żelach do kąpieli - z szamponów rezygnuję a przynajmniej na razie ;)

      Usuń
  6. ja stosowałem różne żle z avonu i perfumy (które chwalę sobię za oryginalne zapachy) ale szamponu jeszcze nie miałem. może warto coś wypróbować. może kupię coś żonie?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa