Kadzidła zapachowe Kaamasutra

11:00



Jak mija Wam niedziela? Ja od czerwca tego roku mam każdą niedzielę wolną - nie licząc wakacji oczywiście - mówię tutaj o roku akademickim - ten etap już jest za mną i dobrze mi z tym. Wreszcie mogę skupić się na innych rzeczach niż nauka. I teoretycznie powinnam mieć więcej czasu a jednak tak nie jest... Czasem jednak przydaję się złapać na chwilę oddech i odpocząć.


Kadzidła kupiłam podczas zakupów w internetowym sklepie misumi24.pl kiedy to potrzebowałam pilnie szamponu Agafii oraz maski z glinki bo akurat była w kusząco, niskiej cenie. Lata świetlne temu miałam okazję pierwszy raz wypalić kadziła. Wróciłam. Chciałam przypomnieć sobie jak pachną. I czy warto mieć je w swoich zapasach.

kadzidło zapach


Do kadzideł kupiłam również w tym samym sklepie drewnianą, elegancką podstawkę.

Bardzo poręczna przy używaniu kadziła - można od razu posprzątać po spaleniu.


kadzidło zapachy


W foliowej torebce mieści się 8 sztuk drewnianych kadzidełek o zapachu orientalnym.

Dlaczego kupiłam akurat te? - głównie skłoniła mnie ich nazwa :)

Czy mają zmysłowy zapach?

Trudno powiedzieć...

Kadziła mogą mieć zwolenników jak i przeciwników

Dla niektórych może to być po prostu zbyt intensywny zapach


kadzidła na blogu

kadzidła orientalne


Na razie wypaliłam tylko jedno - nie za bardzo ciągnie mnie do nich z powrotem - zapach jest dosyć mocny, bywa duszący i nie specjalnie mam ochotę palić je codziennie.


kadzidła kamasutra


Cena kadzideł: 0,99 zł/8 szt
Cena podstawki drewnianej: 1,40 zł


Dostępność: misumi24.pl





Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 3/5
Cena: 5/5
Skuteczność: kadzidło dosyć szybko się spala
Zapach: mocno orientalny, podczas pełnego spalenia - bywa męczący i duszący






Lubicie kadzidła?
Macie jakieś ulubione zapachy?

Zobacz także:

9 komentarze

  1. ja niestety nie cierpię kadzidełek ,a w akademiku to bym zrobiła bym głupotę paląc je bo alarm włączał by się notorycznie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dochodzę do wniosku, że ja też ich nie cierpię :) i to chyba ostatnia paczka w życiu :)

      Usuń
  2. Raz miałam takie kadzidełko. Więcej bym żadnego kadzidełka nie kupiła zbyt intensywny "zapach" jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie za bardzo mocny zapach - całe kadzidło paliłam przy uchylonym oknie, żeby się nie udusić :)

      Usuń
  3. Mam identyczną podstawkę drewnianą. Pamiętam szał na kadzidełka. Sama kiedyś też kupiłam właśnie kamasutrę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak kiedyś z teraźniejszym M wypalaliśmy ich naprawdę dużo ;) Na stancji na studiach jak mieszkaliśmy, zawsze kupowaliśmy zapas ;) W sumie nie są złe, ale faktycznie bardzo intensywne, wiec warto tylko na chwilę zapalić i zgasić, by dom pachniał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zapachy, ale akurat za kadzidełkami nie przepadam. Zazwyczaj są dla mnie zbyt intensywne i nużące.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kadzidła, ale z nimi trzeba uważać - podobnie jak z woskami. W każdym razie pewnie też bym je kupiła ze względu na nazwę! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa