Sól bocheńska kosmetyczno-kąpielowa FLORIS

16:30



Sole do kąpieli to powszechnie dostępne umilacze każdego wieczoru kiedy potrzebujemy poleżeć w wannie, zapomnieć o całym dniu, odpocząć i zrelaksować się. Czy wiecie czym różni się sól do kąpieli od soli kosmetycznej? Jeśli nie wiesz, to koniecznie przeczytaj ten post ;)




W tym poście zaprezentuję Wam 3 sole zapachowe FLORIS. Każda z nich w innym kolorze i o innym zapachu. Mniej więcej możemy już z góry przypuszczać jaki kolor odzwierciedla, który zapach.


Czerwony - Róża
Żółty - Cytryna
Niebieski - Coś morskiego i orzeźwiającego





Sól bocheńska FLORIS posiada właściwości lecznicze i relaksujące

Dzięki zawartości biopierwiastków (wapnia, magnezu, jodu czy bromu) działa pozytywnie na nasze zdrowie oraz pomaga w walce z różnymi schorzeniami

Szeroka gama kompozycji zapachowych wyróżnia trzy linie kosmetyków:
Bochneris
Floris
Gazaris




więcej o solach możecie poczytać oraz kupić tutaj:





Pewnej soboty postanowiłam sobie zrobić zabieg na dłonie. Do małej miseczki przeznaczonej specjalnie do tego celu nalałam dosyć ciepłej wody (lubię takie gorące wręcz kąpiele) dodałam sól z saszetki i zanurzyłam dłonie.

Już po zastosowaniu pierwszej saszetki - byłam negatywnie nastawiona... Głównie ze względu na intensywny i brzydki zapach. Okropnie sztuczny! Na pierwszą próbę wybrałam czerwoną saszetkę. Zapach dziwnej róży rozniósł się po całym prawie mieszkaniu. Tak szczerze to nawet nie miałam ochoty zanurzać rąk w miseczce... No ale trudno... Trzymałam dłonie około 15 minut z małymi przerwami, bo czasami wyjmowałam jedną rękę, żeby zobaczyć czy ten zapach wżarł się już w moją skórę czy jeszcze... Od razu jednak po tym zabiegu dłonie umyłam żelem zapachowym bo nie mogłam wytrzymać...

Na drugi dzień zużyłam drugą saszetkę - efekt o wiele lepszy - zapach już tak mnie nie drażnił ale również wydawał się sztuczny.

Po ponad trzech tygodniach postanowiłam skończyć ostatnią saszetkę - niebieską. Najlepszy zapach z tych trzech prezentowanych... ale i tak nie zmieniło to mojej opinii.

Zdecydowanie wolę sól magnezową EPSOM niż takie kolorowe barwidła o sztucznym zapachu







Mimo "cudownych" właściwości tej soli - nie polecam jej i nigdy do niej nie wrócę...
Zdecydowanie jako SPA dla dłoni wolę zapachowe peelingi cukrowe - na chwilę obecną nie testowałam peelingów solnych więc nie wypowiem się na ten temat oraz nie porównam niestety efektu. Ale mam nadzieję, że po Nowym Roku zaopatrzę się w kolejny peeling i będzie to peeling solny - obiecuję :)



Cena: około 1 zł/60 g

Dostępność: większość supermarketów np. TESCO




Podsumowując:

Opakowanie: 3/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: bez widocznych efektów
Zapach: sztuczny i mało przyjemny






Skusiłybyście się na zakup?
Jakie sole polecacie?

Zobacz także:

4 komentarze

  1. Pierwszy raz się z nimi spotykam. Wybrałabym wersję żółtą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też pierwszy - ale niestety ostatni bo zapach mnie przeraża... raczej nie wrócę ;)

      Usuń
  2. Nie znam tych produktów i dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa