Zestaw błyszczyków do ust BOULEVARD

24.11.16



Po pierwsze cena... po drugie jakość. A może powinno być na odwrót? ;) zależy czego kto wymaga ale dobrze by było gdyby jakość była w niskiej cenie. Do wyboru i do koloru czyli zestaw 30 sztuk mini błyszczyków całkiem dobrej jakości w maksymalnie minimalnej cenie. Zapraszam!


Na początku miałam wątpliwości czy faktycznie kupić ten zestaw. Wyszłam z założenia, że to słabej jakości błyszczyki za niską cenę. Ogólnie nic specjalnego.

Za namową koleżanek (jedna z nich też kupiła) też skusiłam się na zakup.


boulevard opinie


Zestaw 30 błyszczyków Boulevard jak widzicie ma różne kolory - od nudziaków, róży po czerwienie i brązy. Z takim zestawem można bez problemu wykonać jakiś podstawowy makijaż.


Tego właśnie zestawu użyłam podczas sesji zdjęciowej i dzięki temu nie musiałam inwestować w drogie kosmetyki, których użyję "na raz".



zestaw błyszczyków boulevard


Jeśli chodzi o konsystencję - co tu dużo pisać - każda z Was wie, że błyszczyki są lepkie i nieco tłuste niż pomadki więc i tu tak jest. Dla mnie mogłyby być nieco płynniejsze. Te mają zbitą konsystencję.

Kolorki są ciekawe i intensywne. W zupełności mnie to zadowala :)


błyszczyki do ust


zestaw błyszczyków


Cena: od 6 zł/opakowanie




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: błyszczyk dobrze sprawdza się w swojej roli
Zapach: typowy dla błyszczyków






Jak Wam się podoba paletka błyszczyków Boulevard?
Macie w zapasach takie kosmetyki?

Zobacz także:

9 komentarze

  1. To tanio jak na tyle błyszczyków. Ja raczej nie naluję ust, a jak już to jednak unikam błyszczyków właśnie przez to, że są takie lepkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też rzadko kiedy maluję usta a te przydały mi się do sesji zdjęciowej "na raz" :)

      Usuń
  2. Nie używam za bardzo błyszczyków :D Gdybym miała taki zestaw matowych pomadek, to byłaby bajka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba :) matowe to by było coś konkretnego i można by przebierać do woli :D

      Usuń
  3. Fajna opcja, gdy chcemy nieco poeksperymentować i sprawdzić w jakich odcieniach nam najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - takie mini pomadki czy błyszczyki to dobry pomysł jeśli nie mamy konkretnego koloru a chciałybyśmy kupić coś zupełnie innego :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. a jakże :) a jeszcze jak się weźmie na rabat to już mega promocja :D

      Usuń
  5. Mam kilka błyszczyków w swojej toaletce jednak rzadko używam...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa