Błyskawiczna regeneracja włosów - 3 dobre kosmetyki do 10 zł!

13:30



Zima jest trudnym okresem nie tylko dla naszej skóry ale także dla włosów. Czapki, ogrzewanie, zimne i ciepłe powietrze - to wszystko sprawia, że włosy są w gorszej kondycji. Olejowanie stało się ostatnio dosyć popularnym zabiegiem na włosy. W tym poście przedstawię Wam trzy moje ulubione produkty do włosów w cenie nie większej niż 10 zł.


Teraz, kiedy mam krótką fryzurę poświęcam swoim włosom zdecydowanie mniej czasu.


Jednak używam też zupełnie innych kosmetyków, niż wtedy, kiedy miałam długie włosy i zauważyłam, że dosyć szybko się zregenerowały oraz szybciej rosną.


Jest kilka czynników, które przyspieszyły ich wzrost:

🍀 suplement diety
🍀 odżywki do włosów
🍀 szampon na porost włosów
🍀 olejki wzmacniające



blask włosów


Trzy kosmetyki warte uwagi, które nie kosztują więcej niż 10 zł:

1. Płynna keratyna CAMELEO Delia
2. Olejek regenerujący AVON
3. 7 efektów - kuracja z olejkiem arganowym MARION


pielęgnacja włosów


Choć keratyna w płynie nie jest olejkiem w tym przypadku, teoretycznie nie powinnam jej zaliczać do listy ale chciałam Wam pokazać kosmetyk lekko "nabłyszczający", który też pełni jakąś funkcję w przypadku lepszego wyglądu naszych włosów.


O olejku regenerującym AVON pisałam już recenzję - jeśli nie czytałyście, to zapraszam TU


Olejek MARION jest dobrym przykładem, na to jak szybko zregenerować czy nawilżyć nie tylko końcówki włosów.


piękne włosy

olejki do włosów


Olejków można użyć w połączeniu z czepkiem - wtedy włosy są podatne na pełniejsze nawilżenie lub jeśli nie mamy czasu robimy tzw. zabieg bankietowy - i stosujemy np. tylko na 2-3 min. Efekty są nieco gorsze ale  plusem jest fakt, że włosy lepiej się układają i zyskują blask czy zapach.


keratyna cameleo






Cena: nie więcej niż 10 zł




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około miesiąc
Cena: 5/5
Skuteczność: nawilżone i błyszczące włosy
Zapach:  różny, zależny od produktu




Jak dbacie o swoje włosy ZIMĄ?

Zobacz także:

5 komentarze

  1. Miałam ten olejek z Marion i był bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy lubią się z olejkiem arganowym, więc produkt Mariona to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, produkt na środku - AVON. Miałam go i nienawidziałam :P Chociaz przyznam, że wtedy to byłam mała i nie znałam się na kosmetykach, ale strasznie mnie denerwował i wywaliłam :D Może teraz, drugie zetknięcie z nim okazałoby się dobrą opcją ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, stosuję maskę z kreatyna i nawet nieźle się sprawdza,ale może kreatyna w płynie okazała by się jeszcze lepsza... Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa