Nowości kosmetyczne ze sklepu IWOS

12:00


Grudzień przyniósł mi naturalne kosmetyki, które dotychczas były przeze mnie nieznane ale zawsze z zaciekawieniem oglądane na Waszych blogach. Mówię tutaj o takich markach jak Biolaven, Vianek czy dr. Konopka's. Wszystkie prezentowane nowości pochodzą ze sklepu internetowego sprzedającego naturalne kosmetyki - iwos.pl
Zanim zaprezentuję Wam moje zakupy chciałabym napisać kilka słów o sklepie IWOS :)

Około 2 miesiące temu kiedy zaczęłam szukać jakiegoś ciekawego sklepu z kosmetykami naturalnymi na poważnie (dotychczas zakupy robiłam na wizaz24.pl i oczywiście jestem tam wierną klientką, wiec raczej się to nie zmieni) natrafiłam na sklep przyjazny i dla oka i dla portfela.

Oferta sklepu IWOS jest o wiele bogatsza w kosmetyki naturalne niż w przypadku WIZAZ24 więc zwolenników dobrych, naturalnych kosmetyków na pewno skusi :)

Moja współpraca ze sklepem IWOS zaczęła się w momencie kiedy to pierwszy raz napisałam do nich z zapytaniem czy współpracują z blogerkami. Tak szczerze, to była to moja pierwsza i jak na razie jedyna współpraca - z WIZAZ24 współpracuje w zupełnie innym modelu i nie testuje darmowych kosmetyków.

Na początku współpracy ze sklepem IWOS dostałam mydełko DUDU, które recenzowałam TUTAJ wraz z maską na włosy (recenzja - opis mojego zbioru SWATCH'y będzie wkrótce)


Pani, z którą prowadziłam korespondencję była niezwykle miła i taktowna. W żaden sposób nie poczułam się źle oraz nie czułam żadnego wymogu recenzji - wszystko odbyło się naturalnie i bez nacisku na czas publikacji mojej opinii.


Później jednak wróciłam do sklepu jako klient i pomyślałam, że z przyjemnością przetestuję produkty właśnie od NICH!


A oto co zakupiłam!


sklep z kosmetykami naturalnymi



1. Woda z kwiatu pomarańczy spray - Best of Company

2. Brązowa henna do włosów - Lass Naturals

3. ŻEL DO MYCIA TWARZY olej z pestek winogron & olejek lawendowy nawilża i odświeża - Biolaven

4. Herbata Sweet Dreams - Higher Living

5. Głeboko oczyszczający gorący scrub do twarzy dla cery normalnej i tłustej - Dr. Konopka's

6. Avebio - Tonik aloesowy

7. Sylveco - NORMALIZUJĄCY ŻEL MYJĄCY DO TWARZY



sklep iwos



GRATIS od sklepu IWOS dostałam - serum do twarzy BIOLAVEN

Było to bardzo miłe zaskoczenie i tak szczerze, to mam już ochotniczkę na to serum ale nie wiem czy oddam ;)



naturalne kosmetyki


Herbatka już jest w użyciu oraz kilka razy używałam mgiełki - jak na razie produkty na plus :)



Zapraszam Was serdecznie na zakupy do sklepu IWOS.PL




Wkrótce recenzja wszystkich zamieszczonych w tym produktów!





A Wy które produkty chciałybyście przetestować?
Znacie sklep IWOS?


Zobacz także:

9 komentarze

  1. Miałam żel myjący z biolaven i bardzo go lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie z Vianka bardziej mi przypasował ale z Biolaven też ciekawy :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne zakupy. Wielki plus dla sklepu za dodatkowy gratis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie się nie spodziewałam pełnowartościowego produktu, także jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
  3. Nigdy tam jeszcze nie robiłam zakupów, ale przejrzę ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woda z kwiatów pomarańczy jak i tonik aloesowy mnie bardzo zainteresował ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ta woda pomarańczowa jak najbardziej na plus ma piękny, naturalny zapach :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. zrecenzowałaś czy może będzie dopiero recenzja? :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa