Podsumowanie roku 2016 na blogu Magnetic Lips

19:00


Koniec roku już tuż tuż! Przyszedł więc i czas na podsumowanie wszelkich działań, całej mojej pracy oraz Waszego zaangażowania odnośnie mojego bloga kosmetyczno-lifestylowego Magnetic Lips.

Zapraszam na podsumowanie roku na blogu:
Magnetic Lips


Zacznijmy od początku:


♞Jak i dlaczego powstał blog Magnetic Lips?

- Jakiś czas przed powstaniem mojego bloga myślałam o tym, że chciałabym pisać i testować kosmetyki. Pierwsza moja myśl - no tak... ale przecież nie mam tyle pieniędzy, żeby kupować i testować... Ale przecież z blogiem czy bez - każda z nas używa jakichś kosmetyków i nie muszą to być kosmetyki z "górnej półki" aby zakładać blog.
Dlaczego? Blog miał być też formą reklamy czegoś, co powstanie w przyszłości. I myślę, że dzięki tej pracy osiągnę wkrótce sukces :)


♞ Skąd wzięła się nazwa Magnetic Lips?

- Nazwa była dla mnie nie lada wyzwaniem. Uwielbiam słowa! Od kilkunastu lat pisze swoje "cuda" i zabawa słowem całkiem łatwo mi przychodzi. W głowie mam mnóstwo pomysłów ale nie w tym przypadku... Wiele razy jak już coś fajnego wymyśliłam i sprawdziłam w internecie czy ta nazwa jest wolna - zazwyczaj okazywało się, że jest zajęta...

Chciałam, żeby nazwa kojarzyła się z kosmetykami i myślę, że mi się udało!


♞ Co przydaje się w prowadzeniu bloga?

- Najważniejszą rzeczą w tej materii są zdjęcia. Nie tyle produkty tzn. drogie kosmetyki niedostępne dla wszystkich ale "dobre ujęcie". Bez tego ciężko jest przyciągnąć czytelników.
Druga sprawa - regularność wpisów.
Trzecia sprawa - odwiedzanie innych + komentarze na ich profilach/blogach.


♞ Jak sobie radzić z regularnym publikowaniem i prowadzeniem "normalnego" życia - czyli jak nie spędzać 24 h przed komputerem?

- Blogowanie zaczęłam w trudnym momencie kiedy pisałam prace magisterską, pracowałam ponad 8h dziennie a weekendy chodziłam na uczelnie. Szukałam odskoczni od tego wszystkiego. Później jednak wzięłam się na sposób i zapisywałam posty za w czasu oraz przygotowywałam wcześniej zdjęcia.
Wtedy więcej czasu mogłam poświęcić na odwiedzanie innych blogów i komentarze.





Garść danych statystycznych:

Blog Magnetic Lips powstał: 7.03.2016

Od tego czasu:

- Obserwatorzy: 203
- Opublikowane posty: 169 - łącznie z tym :)
- Komentarze: 1121
- Licznik: 126800

Fanpage Magnetic Lips na facebooku:

Fanpage powstał: 1.04.2016

Od tego czasu:

- Polubienia: 823
- Opublikowane posty: 203 (łącznie z dzisiejszym ostatnim)
- Największy zasięg postów/posta: 3100K
- Komentarzy niestety nie jestem w stanie zliczyć :D


Instagram magnetic.lips

Profil powstał: 3.05.2016

Od tego czasu:

- Opublikowane posty: 91
- Obserwujących: 100
- Obserwowanych: 219




Bardzo dziękuję, że odwiedzacie mnie i komentujecie moje posty!
To wszystko sprawia, że moja praca jest doceniona i wiem, że każdego dnia staje się człowiekiem sukcesu!

Mój cel już blisko!



Wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU!





Zobacz także:

4 komentarze

  1. to polubień na Facebooku 824, bo jeszcze ja

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielu chwil do satysfakcji w 2017 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje blogowego sukcesu ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa