Happy NEW YEAR 2017!

stycznia 01, 2017


Witajcie w NOWYM ROKU!



Jak się wczoraj bawiliście? Czy przywitaliście NOWY ROK w domu czy może na jakiejś wystrzałowej imprezie? A może pod chmurką?


Ja spędziłam ten czas w domku w gronie rodziny z butelką pysznej, aroniowej nalewki domowej roboty :)


Nowy Rok - Nowe Plany


Jak zamierzam spędzić rok 2017?


Na pewno postawię na swój dalszy rozwój, ponieważ za bardzo pochłonęły mnie rzeczy mniej ważne...
Zamknęłam pewien etap w swoim życiu i mam teraz zamiar wszystko zmienić - robić to, co tak naprawdę lubię w swoim zawodzie oraz odnowić stare znajomości.


W ostatnim czasie - szczególnie w ostatnich dwóch miesiącach zaniedbałam moich czytelników. Mam nadzieję, że teraz będę miała więcej czasu aby móc czytać regularnie Wasze wpisy.

Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się zdać egzamin na prawko i za jakiś czas kupię swój własny samochód :)




Co Wam mogę obiecać?

Na blogu pojawią się zupełnie NOWE produkty - będzie na pewno więcej kosmetyków naturalnych i mam nadzieję, że więcej postów "porad" oraz zagości też szeroko pojęta fotografia mojej twórczości.



Konkursy na facebooku czy rozdania na blogu - oczywiście też będą miały miejsce



Przez kilka dni muszę odpocząć - także dajcie mi chwilkę wytchnienia i złapania siły do pisania NOWYCH POSTÓW!




Wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU!







Zobacz podobne posty

7 komentarze

  1. wszystkiego najwspanialszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na kolejny rok życzymy samych ser-deczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia wszystkich planów i marzeń Ci życzę! To na pewno będzie dobry rok :)
    Ja byłam w małym gronie na sylwestrze domowym,ale było miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę realizacji planów i postanowień :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty