Perfecta Lady Berry Perfumowany krem do ciała

stycznia 23, 2017


Jagody w okresie zimowym są drogie, ale z drugiej strony można nimi świetnie udekorować ciasto czy deser ;) W dzisiejszym poście zapraszam Was na deser ale nie do jedzenia a do ciała!


Mowa tutaj o prezentowanym kremie Lady Berry marki Perfecta

Perfumowany kremik można było zgarnąć ostatnio na moim facebookowym konkursie :)

Dlaczego zdecydowałam się na jego zakup?

Przede wszystkim miałam okazję wybierać pomiędzy kremem Lady Berry a Miss Marine

Krem Miss Marine niby fajny ale zdecydowanie do gustu bardziej przypadł mi zapach Lady Berry




Przyjrzyjmy się etykiecie produktu:



lady berry perfecta



"Uwodzący zapachem sorbetu ze świeżych owoców leśnych, silnie nawilżający krem do pielęgnacji ciała z kwasem hialuronowym oraz olejkami arganowym i migdałowym.


→ Intensywnie nawilża
→ Regeneruje i spowalnia wiotczenie skóry
→ Nadaje jedwabistą gładkość
→ Pozostawia na skórze kuszący zapach, któremu trudno się oprzeć


Jak stosować?

Po kąpieli wmasować krem w skórę całego ciała


Codzienna aplikacja szybko staje się uzależniającym rytuałem!"



krem lady berry perfecta


Krem jest przede wszystkim w wygodnej tubie, choć było by jeszcze lepiej gdyby był w butelce z dozownikiem, ale nie narzekajmy!

Zapach kremu kojarzy mi się z czymś słodkim, leśnym jednak nie wyczuwam konkretnego owocu.

Kolor fioletowy nawiązuje do całości jak również czegoś typu mix owoców leśnych


perfumowany krem lady berry


Krem przede wszystkim ładnie pachnie i pozostawia zapach na skórze na kilka godzin.
Ma lekką konsystencję, nie jest przesadnie tłusty - nawilża wystarczająco.
Nie zauważyłam skutków ubocznych po zastosowaniu przedstawionego kremu.
Jest idealny na prezent.

Nie skupiałam się tutaj na składzie, bo i pewnie nie jest idealny... 
- To już pozostawiam innym, który przywiązują uwagę do każdego składnika.


perfecta krem


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: wystarcza niewielka ilość
Cena: od 5 zł
Skuteczność: nawilżenie skóry i przyjemny zapach
Zapach: owoce leśne




Co sądzicie o marce PERFECTA?


Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Miałam kiedyś podobny produkt, ale z innej firmy. Sam w sobie był okej, ale zapach był strasznie intensywny i bolała mnie głowa od niego ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam Miss marine z gazety Glamour. Był fajny. Jako dodatek jest opłacalny cenowo.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty