Tea Lights o zapachu zielonej herbaty

4.2.17



Sobota... Każdy z nas czeka na weekend. Ja często już w piątek zaczynam sprzątanie aby całą sobotę i niedzielę nie mieć tego na głowie. W obecnej chwili, gdzie pracuję w domu praktycznie codziennie mam taką "leniwą" sobotę :) Miło jest jednak zapalić sobie od czasu do czasu świeczkę lub włożyć podgrzewacz do kominka, żeby cały dom wypełnił się magicznym zapachem.
Zapraszam na recenzję tealightów o zapachu zielonej herbaty.


Magiczny zapach

Jaki jest?


Czy powinien się kojarzyć z czymś miłym?

A może być tajemniczy?


Tealighty, które prezentuję w tym poście miałam w swoich zapasach w okresie jesieni.
Ogólnie to, zanim zaczęłam bardziej angażować się w zakupy świeczkowe, niekoniecznie wiedziałam, które warto kupić a na które nie warto wydać ani złotówki.






Podgrzewacze Green Tea należą do takiego rodzaju świeczek, które:

✔ wyglądają elegancko
✔ a więc są dobre na prezent
✔ są tanie
✔ a co za tym idzie są kiepskiej jakości
✔ niestety to tyle...






Może już to kiedyś pisałam ale się powtórzę

Nie trzeba kupować tealightów z wyższej półki - ani też takich prezentowanych w tej recenzji

Dla mnie zawsze niezawodne i niezastąpione będą tealighty z Biedronki :)





Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: kilka godzin
Cena: od 3 zł
Skuteczność: hmm...
Zapach: teoretycznie zielona herbata w praktyce to jest tylko zapach palącej się parafiny i czegoś tam co mogłoby tą herbata być :)




Macie jakieś sprawdzone firmy jeśli chodzi o tealighty? Nie biorąc pod uwagę Yankee Candles :)



Zobacz także:

13 komentarze

  1. Uwielbiam zapach zielonej herbaty, ale doświadczeniem nauczona nie kupuję takich tealightów, bo zazwyczaj nie pachną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pachną, tylko ładnie wyglądają :)

      Usuń
  2. Uwielbiam umilać sobie wieczory zapachowymi świecami. Ostatnio w Biedronce kupiłam taką o zapachu zielonej herbaty i jestem ciekawa co z tego będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronkowe są zdecydowanie lepszej jakości :)

      Usuń
  3. U mnie takie świeczki służą tylko wizualnie, do fajnego klimatu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - zacznę tworzyć z nich kompozycje :)

      Usuń
  4. Mam wersję kawową, wydaje mi się że tej własnie firmy. szału nie ma, ale aromat jest wyczuwalny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm... raczej się nie skuszę ;) Lubię świeczki z Tesco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach zielonej herbaty <3 Szkoda, że świeczki nie mają tego pięknego aromatu. No, ale za tą cenę nie spodziewałabym się cudów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zdecydowanie wolę bezzapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielone herbata jak wiadomo jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa