EVELINE żel matujący do twarzy - cera tłusta i mieszana

14:30



Kiedy wchodzę do sklepu moją uwagę przykuwają kosmetyki zawierające pewne hasła. Takie jak: matujący, skuteczny, nawilżający, odżywczy, 10w1 :) Co do tego ostatniego - żartuję.
Zobaczcie jak sprawdził się u mnie drogeryjny żel do mycia twarzy z hasłem MATUJĄCY.


Typowo drogeryjny kosmetyk. Firma znana z odżywki do paznokci 8w1. Jest to mój pierwszy zakup żelu do twarzy z tej właśnie firmy.

Na początku można mieć duże wątpliwości odnośnie zapachu:

- APTECZNY i wręcz CHEMICZNY zapach


Przyzwyczaiłam się po kilku razach i nawet mi się spodobał, więc ten minus szybko zamieniłam na plus





Wygodna tuba choć moim marzeniem we wszystkich prawie produktach jest oczywiście butelka z pompką umożliwiająca dozowanie.


Konsystencja dość zbita - nic się nie leje a kiedy żel już się kończy nieco trudniej go wydobyć


Żel bez granulek, śliski, lekko pieniący - możliwe, że jak dostanie się do oczu to będzie szczypać






Chciałam skusić się jeszcze na tonik z tej serii ale zapach odbiegał zupełnie... tak jakby był całkowicie z innej serii lub nawet innego producenta!





Żel nie podrażnił mojej buzi ani nie zaobserwowałam po jego zastosowaniu żadnych skutków ubocznych


Mimo chemicznego składu zdążyłam się z nim zaprzyjaźnić - jednak raczej do niego nie wrócę


Było to jednorazowy, przypadkowy zakup!






Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: miesiąc
Cena: od 10 zł
Skuteczność: oczyszczenie skóry, zmatowienie ale nie na długo
Zapach: teoretycznie zielona herbata?




Co sądzicie o marce EVELINE?

Zobacz także:

3 komentarze

  1. Z tej serii znam tylko krem i bardzo miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej podziękuję za niego, za podobną cenę wydaje mi się, że można kupić coś lepszego. Ja polubiłam się z Ziają a kosztuje około 8 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tą marką mam dość dobre relacje. Na razie jednak nie potrzebuję żelu. Opakowaniem przypomina mi nieco jeden z moich ulubionych żeli Rival de Loop :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa