Fotorelacja: Targi Kielce Kids' Time 2017

marca 17, 2017



Dziś na blogu zaprezentuję Wam fotorelacje z Targów Kielce, które odbyły się w dniach 23-25.02.2017 r. pod tytułem przewodnim Kids' Time czyli o artykułach dla dzieci.
Nie zabraknie również kosmetyków!


Po raz pierwszy zdarzyło mi się iść na Targi Kieleckie ale z racji tego, że nie za bardzo wiedziałam, czy mogę przemycić większy aparat zdjęcia wykonywałam telefonem.

Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka gromadzą na swoim wydarzeniu największą liczbę wystawców i zwiedzających w historii.

Są to wydarzenia B2B czyli takie, które zapraszają do odwiedzin tylko firmy, którym mogą sprzedać dany produkt w przyszłości i z którymi podejmie się ewentualną współpracę.

Przy wejściu trzeba się się zgłosić do "recepcji" gdzie należy wypełnić formularz o sobie (podstawowe dane osobowe, dane firmy) - mile widziane jest też pozostawienie wizytówki firmy. Po rejestracji dostajemy identyfikator z naszymi danymi i nazwą firmy.

Identyfikator służy nam do przejścia przez bramkę :)

Hala była tak duża, że już przy wejściu kompletnie nie wiedziałam, gdzie iść więc od czasu do czasu sięgałam po przewodnik aby zobaczyć, jak to wszystko się rozkłada.

Nie będę nikogo czarować, że jestem zwolenniczką dziecięcych rzeczy i że przepadam za takimi akcesoriami albo, że nie mogę się doczekać, kiedy będę mamą. - Niestety NIE.

Głównie chciałam zobaczyć kosmetyki naturalne, choć wiem, że o wiele większe wydarzenie czyli targi Health&Beauty dopiero nadchodzą :)




Gdy udało nam się wreszcie znaleźć jakieś stoisko z kosmetykami naturalnymi ucieszyłam się ogromnie. Przesympatyczna Pani przedstawicielka firmy Eko-Dystrybutor opowiedziała nam o marce. Zobaczyłam wiele nowości oraz produktów, o których wcześniej nie słyszałam. Niektóre z nich jak produkty Bio-D kojarzyłam i jestem ciekawa jak działają. Mam w planach zakupy za jakiś czas także spodziewajcie się recenzji! Rozejrzę się po sklepach, bo możliwe, że są gdzieś w Kielcach - jeśli tak, to polecę Wam te sklepy :)


eko dystrybutor kosmetyki


Płyny, proszki, produkty, mydełka do rąk, szczoteczki do zębów, artykuły higieniczne, chusteczki nawilżające - mnóstwo rzeczy i przede wszystkim eko i naturalne!


anthyllis


Dzięki dłuższej rozmowie z uprzejmą Panią przedstawicielką na temat produktów sprzedawanych przez Eko - Dystrybutora, miałam okazję poznać bliżej i przetestować odżywkę do włosów z ekologicznym ekstraktem z nasion lnu i proteinami ryżu ANTHYLLIS.




Całe Targi były wypełnione po brzegi akcesoriami i produktami dla dzieci. Poniżej zdjęcie marki jednego z producenta pluszaków:






Gdzie indziej mój wzrok przykuły słodkie pudełeczka ozdobne :)




Przechodząc dalej, udało się trafić na kolejnego producenta kosmetyków i produktów naturalnych: Eco&More. Szczerze mówiąc, to myślałam, że uda się kupić chusteczki nawilżające WaterWipes ale niestety na Targach była dopiero ich przedpremiera i były tylko i wyłącznie "na pokaz" a ich sprzedaż w sklepach zaczęła się niedawno bo w marcu.





Z chęcią bym się czegoś dowiedziała o tej marce ale niestety czekanie aż ktoś do nas podejdzie wydłużało się z minuty na minutę, mimo, że Pan który zarządzał stanowiskiem rozmawiał sobie w najlepsze z  dwiema siedzącymi i nudzącymi się "dziewczynkami" przy stoliku...






Przy wyjściu, jeszcze przed bramką można było wziąć eko torbę wypakowaną po brzegi materiałami i ulotkami ze spotkania Kids' Time. To dobry pomysł, ponieważ dużo wystawców rozdaje ulotki w trakcie zwiedzania i szczerze mówiąc moje kieszenie od kurtki były wypakowane po brzegi.







Jak już wcześniej wspomniałam - dzięki uprzejmości firmy Eko-Dystrybutor i przemiłej przedstawicielce - do testów blogowych dostałam:

Odżywkę do włosów z ekologicznym ekstraktem z nasion lnu i proteinami ryżu ANTHYLLIS
(właśnie ją rozpoczęłam a recenzja pojawi się prawdopodobnie w kwietniu)



anthyllis odżywka


Już nie mogę się doczekać Targów Health&Beauty
7-9.04.2017 r.





Czy byłyście na podobnym wydarzeniu?
Znacie firmę ANTHYLLIS lub Bio-D?

Zobacz podobne posty

7 komentarze

  1. takie wydarzenie to póki co mnie nie dotyczy :) ale szczerze mówiąc nigdy o nim nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś jeszcze nie miałam okazji się na te targi wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa takie targi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Targi te muszą być bardzo ciekawe dla mam i maluszków;) ja tydzień temu byłam na targach, ale związanych z naturalnymi kosmetykami właśnie;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty