JADWIGA maseczka otrąbkowa - rewitalizująca do twarzy

marca 14, 2017



Kosmetyki naturalne zaczynają dominować blogosferę ale nie tylko... setki sklepów wypełniają się i przeganiają z promocjami na hasło NATURALNE. Wśród wielu marek nie należy jednak zapominać o tych naszych, polskich... Używana zwłaszcza w salonach kosmetycznych choć teraz już być może i zapomniana i wyparta przez nowsze marki. Prosta, polska i naturalna receptura... Poznajcie Jadwigę.


Garść ważnych informacji:


Jadwiga - marką kosmetyków naturalnych i profesjonalnych



➤ Instytut Kosmetyczno-Medyczny Jadwiga został założony w 1967 r.

➤ Początkowo Pani Jadwiga Użyczyn Marszewska robiła kremy dla swoich klientów oparte na własnych recepturach i naturalnych składnikach

➤ W 1992 r. Pani Jadwiga otworzyła laboratorium a dwa lata później opatentowała zestaw preparatów kosmetycznych złuszczających do pielęgnacji skóry - i w ten właśnie sposób powstał Polski Peeling Ziołowy Jadwiga.

➤ Kosmetyki Jadwiga są używane przez profesjonalistów z dziedziny zdrowia i urody. Oferta kierowana jest do gabinetów czy salonów kosmetycznych jak również specjalnie oznaczone produkty do użycia domowego można zakupić w detalu.

➤ Instytut Jadwiga jako pierwsza w Polsce placówka prowadziła szkolenia kształcące kosmetyczki i czyni to do dzisiaj.




Maseczka otrąbkowa Jadwiga to świetne uzupełnienie i odżywienie naszej skóry - niezwykle przydatna maseczka podczas zastosowania zabiegu Polskiego Peelingu Ziołowego.



jadwiga maska otrąbkowa



Co pisze producent:

Jadwiga Rewitalizująca maseczka otrąbkowa to kosmetyk naturalny, bez konserwantów - można go określić jako kosmetyczny koktajl witaminowy. Zawiera mikroelementy występujące w ziołach, kwiatach i kiełkach nasion (witaminy E, C, PP, A, F, witaminy z grupy B, Beta Karoten, selen, antyoksydanty oraz inne elementy kwiatów i roślin). Jej stosowanie skutecznie usuwa wszelkiego rodzaju defekty skóry: przekrwienia, zrogowacenia, trądzik, płytkie zmarszczki. Powoduje lepsze ukrwienie i dotlenienie naskórka, dzięki czemu działa na skórę wygładzająco efektywnie chroniąc ją przed utratą nawilżenia. Dodatkowo leczy trądzik i przyczynia się do ochrony, odbudowy i regeneracji komórek naskórka. Pobudza aktywność komórkową, przez co neutralizuje wolne rodniki i opóźnia procesy starzenia się skóry. Jadwiga Rewitalizująca maseczka otrąbkowa zawiera składniki oparte na substancjach botanicznych, działających skutecznie i, co najważniejsze, bezpieczniej niż substancje syntetyczne.


SPOSÓB UŻYCIA: Rozrobić maseczkę Jadwiga Rewitalizująca maseczka otrąbkowa z tonikiem (rekomendowany tonik ziołowy) lub przegotowaną gorącą wodą do konsystencji papki. Nałożyć na wilgotną gazę a następnie aplikować na twarz na około 20 minut.




jadwiga kosmetyki



Maseczka naturalna i bez konserwantów. Ma typowy zapach ziół (jak zresztą większość kosmetyków Jadwiga). Nie do końca lubię ten zapach. Maseczka jest jednak prawdziwym witaminowym koktajlem dla skóry. Po jej zastosowaniu widać rozjaśnioną, napiętą i pełną witalności skórę. Twarz wygląda na zrelaksowaną i wypoczętą.


Ogromnym minusem jest nakładanie tej maski - ja stosowałam ją na gazę i zdecydowanie było to o wiele lepsze rozwiązanie ponieważ po wchłonięciu się maski czyli wody lub toniku sucha papka zasycha nam na twarzy i trochę trzeba się pomęczyć, żeby zmyć całość.


Możemy też użyć gazy jak kieszonki do której włożymy gotową maskę i będziemy mogły wykonywać delikatny peeling twarzy jak przy pomocy stempla ziołowego.




jadwiga professional


Maskę można zakupić na stronie producenta lub np. w sklepie:




Podsumowując:

Opakowanie: 4/5
Wydajność: kilkanaście zabiegów
Cena: od 37 zł
Skuteczność: odżywienie skóry i przywrócenie blasku
Zapach: zbożowo-ziołowy




Znacie kosmetyki marki JADWIGA?

Zobacz podobne posty

20 komentarze

  1. TO dopiero ciekawa nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wielka , przypuszczam, e po pierwszej aplikacji wkurzyłabym się i już więcej po nią nie sięgnęła przez to ciężkie zmywanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam kilka produktow tej firmy i bylam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę maseczki oczyszczające, raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na szkoleniu Jadwigi, ale nie miałam styczności z tą maską. Znacznie bliższy jest mi peeling ziołowy oraz kwasy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej firmy miałam tylko kiedyś puder i u mnie się nie sprawdził, niemal natychmiast wyświecałam się jak wiadomo co. Niemniej jednak o tym produkcie wcześniej nie słyszałam, a wydaje się być interesujący.Żmudne zmywanie rzeczywiście może być sporym minusem.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny produkt! miałam okazję stosować :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda fajnie. Ciekawe czy pasowała by mi

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba oprócz zapachu nic by mi nie przeszkadzało w tej maseczce.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam maskę z glinki zielonej tej marki i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam i nie widziałam wcześniej. Jednak niekoniecznie po nią sięgnę. Polubiłam za to inną polską markę Liqpharm ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam marki, o takiej maseczce też nie słyszałam. Jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze styczności z tą marką chociaż co nieco w szkole o niej mówiono :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszę o tej marce jak i maseczce po raz mniejszy... nie mniej... jestem zaintrygowana :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty