JADWIGA maseczka otrąbkowa - rewitalizująca do twarzy

14.3.17



Kosmetyki naturalne zaczynają dominować blogosferę ale nie tylko... setki sklepów wypełniają się i przeganiają z promocjami na hasło NATURALNE. Wśród wielu marek nie należy jednak zapominać o tych naszych, polskich... Używana zwłaszcza w salonach kosmetycznych choć teraz już być może i zapomniana i wyparta przez nowsze marki. Prosta, polska i naturalna receptura... Poznajcie Jadwigę.


Garść ważnych informacji:


Jadwiga - marką kosmetyków naturalnych i profesjonalnych



➤ Instytut Kosmetyczno-Medyczny Jadwiga został założony w 1967 r.

➤ Początkowo Pani Jadwiga Użyczyn Marszewska robiła kremy dla swoich klientów oparte na własnych recepturach i naturalnych składnikach

➤ W 1992 r. Pani Jadwiga otworzyła laboratorium a dwa lata później opatentowała zestaw preparatów kosmetycznych złuszczających do pielęgnacji skóry - i w ten właśnie sposób powstał Polski Peeling Ziołowy Jadwiga.

➤ Kosmetyki Jadwiga są używane przez profesjonalistów z dziedziny zdrowia i urody. Oferta kierowana jest do gabinetów czy salonów kosmetycznych jak również specjalnie oznaczone produkty do użycia domowego można zakupić w detalu.

➤ Instytut Jadwiga jako pierwsza w Polsce placówka prowadziła szkolenia kształcące kosmetyczki i czyni to do dzisiaj.




Maseczka otrąbkowa Jadwiga to świetne uzupełnienie i odżywienie naszej skóry - niezwykle przydatna maseczka podczas zastosowania zabiegu Polskiego Peelingu Ziołowego.



jadwiga maska otrąbkowa



Co pisze producent:

Jadwiga Rewitalizująca maseczka otrąbkowa to kosmetyk naturalny, bez konserwantów - można go określić jako kosmetyczny koktajl witaminowy. Zawiera mikroelementy występujące w ziołach, kwiatach i kiełkach nasion (witaminy E, C, PP, A, F, witaminy z grupy B, Beta Karoten, selen, antyoksydanty oraz inne elementy kwiatów i roślin). Jej stosowanie skutecznie usuwa wszelkiego rodzaju defekty skóry: przekrwienia, zrogowacenia, trądzik, płytkie zmarszczki. Powoduje lepsze ukrwienie i dotlenienie naskórka, dzięki czemu działa na skórę wygładzająco efektywnie chroniąc ją przed utratą nawilżenia. Dodatkowo leczy trądzik i przyczynia się do ochrony, odbudowy i regeneracji komórek naskórka. Pobudza aktywność komórkową, przez co neutralizuje wolne rodniki i opóźnia procesy starzenia się skóry. Jadwiga Rewitalizująca maseczka otrąbkowa zawiera składniki oparte na substancjach botanicznych, działających skutecznie i, co najważniejsze, bezpieczniej niż substancje syntetyczne.


SPOSÓB UŻYCIA: Rozrobić maseczkę Jadwiga Rewitalizująca maseczka otrąbkowa z tonikiem (rekomendowany tonik ziołowy) lub przegotowaną gorącą wodą do konsystencji papki. Nałożyć na wilgotną gazę a następnie aplikować na twarz na około 20 minut.




jadwiga kosmetyki



Maseczka naturalna i bez konserwantów. Ma typowy zapach ziół (jak zresztą większość kosmetyków Jadwiga). Nie do końca lubię ten zapach. Maseczka jest jednak prawdziwym witaminowym koktajlem dla skóry. Po jej zastosowaniu widać rozjaśnioną, napiętą i pełną witalności skórę. Twarz wygląda na zrelaksowaną i wypoczętą.


Ogromnym minusem jest nakładanie tej maski - ja stosowałam ją na gazę i zdecydowanie było to o wiele lepsze rozwiązanie ponieważ po wchłonięciu się maski czyli wody lub toniku sucha papka zasycha nam na twarzy i trochę trzeba się pomęczyć, żeby zmyć całość.


Możemy też użyć gazy jak kieszonki do której włożymy gotową maskę i będziemy mogły wykonywać delikatny peeling twarzy jak przy pomocy stempla ziołowego.




jadwiga professional


Maskę można zakupić na stronie producenta lub np. w sklepie:




Podsumowując:

Opakowanie: 4/5
Wydajność: kilkanaście zabiegów
Cena: od 37 zł
Skuteczność: odżywienie skóry i przywrócenie blasku
Zapach: zbożowo-ziołowy




Znacie kosmetyki marki JADWIGA?

Zobacz także:

20 komentarze

  1. wielka , przypuszczam, e po pierwszej aplikacji wkurzyłabym się i już więcej po nią nie sięgnęła przez to ciężkie zmywanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam kilka produktow tej firmy i bylam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę maseczki oczyszczające, raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na szkoleniu Jadwigi, ale nie miałam styczności z tą maską. Znacznie bliższy jest mi peeling ziołowy oraz kwasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling ziołowy mam w zapasach :) Daje widoczne efekty :)

      Usuń
  5. Z tej firmy miałam tylko kiedyś puder i u mnie się nie sprawdził, niemal natychmiast wyświecałam się jak wiadomo co. Niemniej jednak o tym produkcie wcześniej nie słyszałam, a wydaje się być interesujący.Żmudne zmywanie rzeczywiście może być sporym minusem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie myślałam nad zakupem pudru z ich firmy

      Usuń
  6. świetny produkt! miałam okazję stosować :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny :) na pewno zajrzę!

      Usuń
  7. wygląda fajnie. Ciekawe czy pasowała by mi

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba oprócz zapachu nic by mi nie przeszkadzało w tej maseczce.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam maskę z glinki zielonej tej marki i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam i nie widziałam wcześniej. Jednak niekoniecznie po nią sięgnę. Polubiłam za to inną polską markę Liqpharm ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam marki, o takiej maseczce też nie słyszałam. Jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze styczności z tą marką chociaż co nieco w szkole o niej mówiono :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w blogosferze ani razu nie widziałam tej marki...

      Usuń
  13. Słyszę o tej marce jak i maseczce po raz mniejszy... nie mniej... jestem zaintrygowana :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa