LUKSJA żel pod prysznic Pomelo&Kiwi

marca 24, 2017



Pomelo i kiwi czy to połączenie owoców skłoniło by Was do zakupu żelu pod prysznic?
Mnie skłoniło! Żel dostępny nie tylko w supermarketach ale także w drogeriach m.in ROSSMANN.
Czy oprócz ciekawego połączenia zapachowego też żel może nam jeszcze coś zaoferować?



Żel przede wszystkim posiada:

Ⓐ Właściwości pielęgnacyjne
Ⓑ Właściwości nawilżające
Ⓒ Naturalne ekstrakty owocowe



luksja żel pod prysznic



Przyznam szczerze, że jest to mój któryś z kolei żel typowo kremowy i stwierdzam, że zupełnie nie odpowiada mi taka konsystencja. Słabo się pieni i mam wrażenie, że myję się kremem a nie żelem.


W dodatku jego zapach zaczął mnie drażnić po jakimś czasie.


Zupełnie nie przypomniał naturalnego zapachu owoców a raczej lekko "przereklamowanego i sztucznego"



żel luksja


Luksja może i ma fajne mydła ale ja zawsze wolałam mydła FA lub PALMOLIVE ze względu na ich intensywny zapach


żel luksja



Nie planuję szybkiego powrotu do kremowych żeli pod prysznic a w szczególności LUKSJI



żel luksja

Cena: od 4 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: oczyszczenie, miękka skóra i delikatny zapach żelu po kąpieli na skórze
Zapach: owocowy




Jaki jest Wasz ulubiony żel?

Zobacz podobne posty

9 komentarze

  1. Połączenie owoców kusi, szkoda że taka forma mycia Ci nie odpowiada mimo dobrej oceny końcowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety wolałabym coś "żywszego" bo ten zapach był nieco mdlący...

      Usuń
  2. Swojego czasu używałam żeli Luksja i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam taki żel w innej wersji i miło go wspominam. Mi odpowiadał, może dlatego że zapach był fajny, no i całkiem nieźle się pienił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, czy spodobałby mi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię mydło pod prysznic z Ziaji (wersja kozie mleko). =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dawno nie miałam kosmetyków z Luksji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kremowe żele jakoś mi nie podchodzą - mam wrażenie, że gorzej się pienią

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty