Upominki i zakupy ze szkolenia Cuccio Road Show

marca 22, 2017



W tym tygodniu pokazałam opisałam Wam fotorelacje ze szkolenia Cuccio Road Show na którym byłam w październiku zeszłego roku. Tak jak obiecałam - dzisiaj przedstawię Wam upominki oraz zakupy z tego spotkania.



szkolenie cuccio


Ze szkolenia przywiozłam:

★ imienny certyfikat Cuccio
★ prezenty: Cuccio Match Makers i Mini Masełko Granat&Figa
★ Masło do ciała w tubce Cuccio Limonka&Aloes, które zakupiłam na miejscu ❤
★ ulotki, gazetki informacyjne


cuccio

cuccio

cuccio

cuccio lakier uv

cuccio lakier



Prezentowane lakiery możecie zgarnąć w ROZDANIU URODZINOWYM na moim instagramie :)

Mini Match Makers zawiera lakier i lakier UV w tym samym odcieniu

Wg opisu producenta:

"Czwarta generacja - hybryda nie zawiera rozpuszczalników. Nie paruje. Nie zastyga w butelce."



cuccio


Mini masełka jeszcze nie miałam okazji otwierać ale zrobię to już wkrótce :)

A poniżej - przepiękne masło - Limonka&Aloes Cuccio ❤

Aktualna cena tego masła to 35 zł ja kupiłam go na szkoleniu za 32 zł i nie żałuję, bo pachnie przepięknie, nie pozostawia tłustego filmu. Jest niezwykle luksusowe :) Używam go do rąk i jest najlepszym kosmetykiem do pielęgnacji dłoni/ciała jaki kiedykolwiek miałam!

Recenzja wkrótce!


cuccio

cuccio



Zachęcam Was gorąco do wzięcia udziału w moich ROZDANIACH urodzinowych:
na blogu, na facebooku oraz na instagramie :)



Zobacz podobne posty

11 komentarze

  1. Lakier Cuccio są bardzo fajne jakościowo i kolorki tez maja całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw lakierów daje bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie gustuje w brokatach więc tym razem odstępuję w rozdaniu :) ale fakt można z czymś połączyć i będzie super!

      Usuń
  3. ten lakier z kolorowym konfetti :) mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba efekt tych lakierów, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super lakiery, zazdroszczę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zapach masła faktycznie musi mieć w sobie to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty