Upominki i zakupy ze szkolenia Cuccio Road Show

22.3.17



W tym tygodniu pokazałam opisałam Wam fotorelacje ze szkolenia Cuccio Road Show na którym byłam w październiku zeszłego roku. Tak jak obiecałam - dzisiaj przedstawię Wam upominki oraz zakupy z tego spotkania.



szkolenie cuccio


Ze szkolenia przywiozłam:

★ imienny certyfikat Cuccio
★ prezenty: Cuccio Match Makers i Mini Masełko Granat&Figa
★ Masło do ciała w tubce Cuccio Limonka&Aloes, które zakupiłam na miejscu ❤
★ ulotki, gazetki informacyjne


cuccio

cuccio

cuccio

cuccio lakier uv

cuccio lakier



Prezentowane lakiery możecie zgarnąć w ROZDANIU URODZINOWYM na moim instagramie :)

Mini Match Makers zawiera lakier i lakier UV w tym samym odcieniu

Wg opisu producenta:

"Czwarta generacja - hybryda nie zawiera rozpuszczalników. Nie paruje. Nie zastyga w butelce."



cuccio


Mini masełka jeszcze nie miałam okazji otwierać ale zrobię to już wkrótce :)

A poniżej - przepiękne masło - Limonka&Aloes Cuccio ❤

Aktualna cena tego masła to 35 zł ja kupiłam go na szkoleniu za 32 zł i nie żałuję, bo pachnie przepięknie, nie pozostawia tłustego filmu. Jest niezwykle luksusowe :) Używam go do rąk i jest najlepszym kosmetykiem do pielęgnacji dłoni/ciała jaki kiedykolwiek miałam!

Recenzja wkrótce!


cuccio

cuccio



Zachęcam Was gorąco do wzięcia udziału w moich ROZDANIACH urodzinowych:
na blogu, na facebooku oraz na instagramie :)



Zobacz także:

11 komentarze

  1. Lakier Cuccio są bardzo fajne jakościowo i kolorki tez maja całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw lakierów daje bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie gustuje w brokatach więc tym razem odstępuję w rozdaniu :) ale fakt można z czymś połączyć i będzie super!

      Usuń
  3. ten lakier z kolorowym konfetti :) mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba efekt tych lakierów, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super lakiery, zazdroszczę!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie instagramowym :)

      Usuń
  6. Ten zapach masła faktycznie musi mieć w sobie to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa