Bania Agafii Szampon do włosów - ochrona koloru

12:30



Uwielbiam saszetkowe rzeczy do włosów z Agafii. Są niewielkie, praktyczne i przede wszystkim nigdy mi się nie nudzą. Tym razem po farbowaniu sięgnęłam po ochronę koloru włosów - szampon Agafii. Jeśli używałyście, to koniecznie podzielcie się swoją opinią :)


Bardzo lubię szampon na porost włosów oraz maskę regeneracyjną - oba produkty pachną ziołowo ale nie tak nachalnie (bo tego nie lubię). Sprawiają, że moje włosy są wyjątkowo miękkie i czuję się naprawdę komfortowo.

W tym przypadku - również było całkiem dobrze!




ochrona koloru szampon


Opis produktu:


Bania Agafii Szampon Do Włosów Ochrona Koloru Serwatka mleczna Tarczyca bajkalska Płucnica śnieżna Szyszki czarnej olchy Różeniec górski

Szampon do włosów – ochrona koloru na mlecznej serwatce z wyselekcjonowanymi syberyjskimi ziołami stworzony specjalnie do intensywnego odżywienia, regeneracji i efektywnej ochrony włosów farbowanych. Pozwala zachować na długi czas intensywny kolor, nadaje włosom blask i czyni je bardziej elastycznymi.

Serwatka mleczna – jest źródłem wapnia i białka, nadaje włosom blask, elastyczność i trwałość.

Tarczyca bajkalska – zawiera olejki eteryczne i saponiny, nawilżające włosy.

Płucnica śnieżna – zawiera rzadki kwas usinowy, chroniący włosy przed niekorzystnym wpływem środowiska zewnętrznego

Aralia mandżurska – zawiera witaminy B2, C i flawonoidy, wzmacnia korzenie włosów

Szyszki czarnej olchy – stymulują wzrost włosów.

Organiczny ekstrakt różeńca górskiego – jest najsilniejszym roślinnym przeciwutleniaczem, chroni i podtrzymuje kolor włosów.

PRODUKT ZAWIERA 100% NATURALNYCH SKŁADNIKÓW


*opis pochodzi ze strony wizaz24.pl






naturalny szampon

szampon bania agafii


Szampon ma lekko brązowy kolorek i praktycznie nie zauważyłam żadnej różnicy w jego konsystencji w porównaniu do innego, saszetkowego szamponu Agafii. Jest jak balsamik, który po nałożeniu pieni się (nie tak mocno, ale wystarczająco) i pozostawia włosy nie tylko czyste ale i pachnące.

Włosy po zastosowaniu tego szamponu są miękkie oraz ochronione.

Mam ciemne włosy więc nie zauważyłam, co by szampon miał podbić ich kolor...



szampon na ochronę koloru włosów


Dostępność: wizaz24.pl

Cena: 3,19 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: włosy są miękkie, dobrze się układają i ładnie pachną, kolor jest zachowany
Zapach: kwiatowy, przyjemny




Używacie produktów Agafii?
Jaka jest Twoja ulubiona odżywka do włosów?


Zobacz także:

12 komentarze

  1. niska cena i kompaktowe opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Te saszetki jako opakowanie bardzo lubię. Miałam kiedyś od nich szampon i odżywkę, ale niestety mnie uczuliły.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię produkty Agafii, choć miałam już jeden szampon, który wywołał u mnie łupież i jedną maskę do twarzy, która mnie uczuliła. Także trzeba uważać troszkę na tą firmę, ale znam też i miałam sporo produktów całkiem fajnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampony, maski i balsamy do włosów w saszetkach mi podchodzą ale zupełnie mi nie pasuje maska do twarzy - daurska - bo piecze mnie po niej lekko twarz i mam wrażenie, że chyba jestem uczulona na jakiś składnik z tej maski. Także zgodzę się z Tobą, że trzeba uważać, bo nie wszystko może odpowiadać skórze

      Usuń
  4. Bardzo miło wspominam ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę markę. Produkty są dobre i bardzo tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego szamponu nie miałam, niestety nie wszystkie kosmetyki tej marki się u mnie spisują

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam teraz z Agafii maskę antycellulitową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię Agafię ale jak na razie przypasowały mi tylko kosmetyki do włosów - zwłaszcza saszetkowe

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa