BEAUTY FORMULAS Żel i peeling do twarzy z aktywnym węglem

7.4.17



Aktywny węgiel w kosmetykach ostatnio na blogach robił prawdziwą furorę. W związku z tym też postanowiłam wypróbować co i jak. Z racji tego, że od czasu kiedy znalazłam sklep wizaz24.pl - cyklicznie robię tam zakupy i właśnie takie dwa produkty z węglem znalazłam.
Zapraszam na recenzję węglowego duetu z Beauty Formulas.


Od razu wiedziałam, że żel do twarzy zejdzie mi szybciej niż łatwiej niż peeling. Chociaż nie była to sztywna zasada a tak się okazało w trakcie użytkowania.

Oba produkty mają bardzo ładne opakowania - wygodne tubki, z którym bez problemu wydostanie się ze środka. Kolorystyka też bardzo mi się podoba.

Twarz najczęściej myję pod prysznicem więc, oba produkty pozostawiłam w zasięgu ręki.



kosmetyki z aktywnym węglem



Żel do mycia twarzy z aktywnym węglem ma wodnistą konsystencję i czarny kolor. Można powiedzieć, że gdyby nie zapach to w ogóle bym nie wiedziała, że umyłam czymś twarz. Żel sprawia wrażenie, że po jego zastosowaniu ma się potrzebę czymś jeszcze umyć twarz i chyba do tego celu stworzyli peeling z tej samej serii.



węgiel w kosmetykach



Peeling do twarzy z aktywnym węglem ma nieco inny kolor i konsystencję. Jest szary z zawartością wyczuwalnych "opiłków" węgla? Jego konsystencja jest typowo kremowa ale z przewagą tłustych i cięższych składników. Jakoś nie specjalnie przypadł mi do gustu, ponieważ po jego zastosowaniu miałam wrażenie tłustej twarzy z małymi drobinkami. Trzeba naprawdę dokładnie i to kilkanaście razy zmyć buzię.









Oba produkty nieco brudzą umywalkę ale bez problemu można usunąć osad.





Dostępność: wizaz24.pl

Cena: od 9 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: w porównaniu do innych produktów - te nie wyróżniają się specjalnie skutecznośćią - żel ma fajną konsystencję chociaż jest za bardzo lejący i ma się uczucie niedosytu w przypadku oczyszczenia twarzy a peeling jest zbyt kremowy i tłusty
Zapach: trudno jednoznacznie określić, co to jest ale żel ma przyjemny zapach a peeling kojarzy mi się z jakimś kremem do golenia




Co sądzicie o produktach z aktywnym węglem?
Pochwalcie się, co testowałyście?



Zobacz także:

9 komentarze

  1. Swego czasu mnie bardzo kusił peeling właśnie i maseczka tej firmy, ale z czasem jak zaczęłam czytać recenzję już nie jestem do końca do nich przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów, ale mam swój ulubiony żel do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę warto wypróbować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty z węglem stały się ostatnio dość popularne :) Nie miałam jeszcze okazji stosować, ale może kiedyś się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie testowałam niczego z aktywnym węglem, oprócz takiej samorobnej maski z żelatyną. Mam jedną maskę w zapasach, jednorazową saszetkę i ciągle odwlekam jej użycie. Nie wiem czemu ;) Tych Twoich produktów nie miałam, ale widziałam już je w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam niczego z węglem, no, chyba, że lek ;) Pewnie ciekawie się wygląda z tym na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czegoś takiego jeszcze nie testowałam! Ale skusiłabym się na taki węgiel

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ochotę na peeling, ale teraz się jeszcze zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa