USHAS Paleta 12 cieni nr 2

17.4.17



Często ulegamy promocjom i obniżkom w sklepach. Czasami też jesteśmy ciekawe i wmawiamy sobie, że produkt kosztujący 5 zł może być dobry i może chociaż na chwilę załatać dziurę w naszej kosmetyczce, bo szkoda nam wydawać pieniędzy na coś droższego i lepszego. Czy paletka cieni USHAS była warta zakupu czy to może kosmetyczny bubel, który zawrócił mi jedynie w głowie?

W przypadku tej paletki bez wątpienia uległam presji cenowej. Wydałam na nią nie więcej niż 4 złote! 12 cieni w małym, plastikowym opakowaniu z przezroczystym przodem.

Do paletki dołączona jest dwustronna pacynka.

Okres przydatności paletki cieni USHAS to 36 miesięcy od otwarcia.

Nie jestem ekspertem w dziedzinie makijażu - to chyba ostatnia z dziedzin kosmetyki, która najmniej mnie interesuję, ale od czasu do czasu podpatruję filmiki, co i jak.

Widzę jednak zasadniczą różnicę pomiędzy np. paletkami cieni za 3 zł a paletkami cieni za 30 zł.

Jeśli chodzi o wszystkie produkty USHAS to zwłaszcza te, perłowe - strasznie się osypują.



ushas paletka cieni

ushas


Cienie osypują się podczas aplikacji a także później w ciągu dnia na powiece. Co więcej, jaśniejsze cienie jak widać na zdjęciu poniżej są dosyć słabe - dla mnie prawie ich nie widać...
Nie przepadam za cieniami połyskującymi - bo najzwyczajniej wyglądają "tanio"

Tą paletką można uzupełnić makijaż, jak również stworzyć go od podstaw, ale same odpowiedzcie sobie na pytanie: czy warto?

Paletka ładnie się prezentuje - ale na półce...

Nie jestem z niej za bardzo zadowolona, ale mam nadzieję, że któregoś dnia uda mi się wyczarować z niej jakiś poważniejszy makijaż na bloga :)


cienie do powiek


perłowe cienie do powiek ushas


Dostępność: allegro

Cena: około 3-4 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 4/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: słaba pigmentacja
Zapach: brak




Co sądzicie o tych cieniach?

Zobacz także:

28 komentarze

  1. Paletka ma bardzo ciekawą gamę kolorystyczną. Idealne cienie do dziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że cienie nie są tak mocne kolorystycznie na skórze jak w paletce

      Usuń
  2. Szkoda, że cienie się osypują. Niestety jest to dyskwalifikujące dla tego typu produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie dla mnie. Delikatnych i błyszczących cieni mi dostatek ;) Teraz zbieram kolekcję tych matowych i bardziej unikatowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz też wychodzę z takiego założenia :) chciałabym spróbować matów bo w błyszczących nigdy nie czułam się dobrze

      Usuń
  4. Pigmentacja nie powala, ale kolory śliczne w palecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gama kolorystyczna ładna, ale raczej bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie warto. Szkoda wydawać nawet tych 4 zł... Rzeczywiście, ogólnie ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami warto dołożyć i kupić coś lepszego

      Usuń
  7. Próbowałaś może nakładać cienie na powiekę, na której wcześniej nałożyłaś bazę? Może wtedy będzie lepiej się prezentować? :)
    Kolorki fajne, ale ja sama też wolę bardziej matowe niż te połyskujące;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj do zdjęć "na rękę" nie nakładałam bazy ale spróbuję nałożyć jak będę robić jakiś próbny makijaż tymi cieniami :)

      Usuń
  8. Pierwszy raz widzę tą firmę, ale myślę, że za tą cenę warto kupić tą peletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm no nie kusi to za bardzo :D generalnie ja wolę jedną paletkę, a porządną :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam uwielbiam paletki z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najtańsze cienie, jakie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki urocze; nigdy nie miałam tej paletki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może z bazą byłoby lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ! Niezła tanioszka ale to nie znaczy, że musi być zła.
    Pewnie czteroma cieniami bym się zadowoliła z tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jak zawsze potrafisz wyczarować coś z niczego :) głowa pełna pomysłów :D

      Usuń
  15. Very cool post, dear! Colors beautiful <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tych cieni, kolorki ma całkiem fajne, ale szkoda, że cienie się osypują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, szkoda, że nie trzymają się powieki i mam wrażenie, że szybko z niej znikają

      Usuń
  17. Niektóre kolory są dość ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W przypadku tak tanich produktów, zawsze zastanawiam się z czego są zrobione, że koszt ich produkcji jest tak niewielki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to, co tanie zawsze pochodzi z Chin... tak jak i w tym przypadku niestety

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa