#13 Denko Maj 2017

31.5.17


Miesiąc Maj był dla mnie bardzo owocnym i pracowitym miesiącem. Owocnym ze względu na spotkanie #meetbeauty w Nadarzynie, o którym wkrótce napiszę a pracowitym ponieważ bardzo dużo czasu poświęcam na pewien długofalowy projekt.

Niestety w tym miesiącu żyjąc na dużych obrotach - nie miałam zbyt wiele czasu dla siebie. Sporo kosmetyków dostałam, kilka kupiłam - część już otworzyłam i nie wszystko też udało mi się skończyć z poprzednich miesięcy - dlatego majowe denko jest bardzo skromne.


DENKO MAJ 2017


vianek zużycia

1. PILOMAX - kolagenowa odżywka do włosów zniszczonych, cienkich i bez objętości - odżywkę dostałam przy jakichś zakupach i użyłam jej kilka dni temu. Ogólne wrażenie jest pozytywne - ładnie pachnie, jest nieco zbitej i lekko tłustej (kremowej) konsystencji. Minus jest taki, że pomimo dobrego spłukania (naprawdę zawsze dokładnie wypłukuję włosy) to zauważyłam minimalną resztkę na grzywce. Mimo wszystko - nie skuszę się na zakup ze względu na zapach i konsystencję. NIE KUPIĘ

2. MARION - płynna keratyna do włosów w saszetce. Zawiera proteiny pszenicy i kompleks nawilżający. Ten produkt używam już od ponad 2 lat ale nie robię jednak zabiegów tak często jak myślicie :) lubię zarówno konsystencje jak i zapach kosmetyku. Dużym plusem jest dołączenie czepka do saszetek. KUPIĘ

3. JOANNA - żel do higieny intymnej - ekstrakt z kory dębu. Żel bardzo dobrze odświeża i ma bardzo ładny zapach. Zwykle żele do higieny intymnej nie kojarzą mi się pozytywnie a głównym powodem jest ich chemiczny i dziwny zapach. W tym przypadku jest zupełnie inaczej. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Żel kupiłam na www.wizaz24.pl KUPIĘ

4. BIELENDA - Serum do twarzy z komórkami macierzystymi - rewitalizacja komórek skóry. Bardzo lubiłam używać to serum pod maskę. Ma bardzo ładny, typowy (podobny do kremów) zapach. Dobrze nawilża i poprawia kondycję skóry. Myślę, że kiedyś do niego powrócę. KUPIĘ

5. BIELENDA - Serum wybielające do twarzy - rozjaśnienie cery, redukcja przebarwień. Niestety przy tym serum zużycie nie szło mi aż tak dobrze. Nie zauważyłam również diametralnej zmiany w przypadku rozjaśnienia przebarwień. Ale na pewno produkt zyskuje na skuteczności jeśli zaaplikuje się go pod maskę algową również działającą na przebarwienia. Zapach serum - delikatny, nie drażniący. Plusem jest dla mnie zakraplacz w serum Bielendy - to bardzo duża wygoda. NIE KUPIĘ

6. DERMACOL - żel pod prysznic o zapachu limonki i winogrona. Przyznam Wam szczerze, że ponad pół roku temu zrobiłam sobie zapas żeli z Dermacol i w sumie to już się cieszę, że był to mój ostatni. Żel ładnie pachnie ale niestety zawiera alkohol w składzie i biorąc pod uwagę fakt, że mamy inne, lepsze produkty NATURALNE to szkoda mi wydawać pieniędzy na coś, co jest chemiczne. Mam już dość żel DERMACOL dlatego NIE KUPIĘ

7. VIANEK - normalizujący żel do twarzy z ekstraktem z kory wierzby. Po raz pierwszy używałam produktów Vianka i jestem mile zaskoczona. Z racji tego, że jestem alergikiem na brzozę (najbardziej) oraz wszelkie pyłki drzew, traw i zbóż to nie do końca wiedziałam czy ten żel się u mnie sprawdzi. Na szczęście nie miałam żadnej reakcji alergicznej. Żel bardzo ładnie pachnie i dobrze myje. Nie szczypie w oczy. Z chęcią do niego powrócę. Żel zakupiłam w sklepie www.naturaorganika.pl KUPIĘ



vianek naturaorganika

kosmetyki naturalne blog naturaorganika


Jak wypadły Wasze zużycia w tym miesiącu? Pochwalcie się :)

Zobacz także:

12 komentarze

  1. Fajne denko, ale nic z niego jeszcze nie używałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama z tej serii DERMACOL miała balsam, pamiętam, że zapach też mi się podobał ale kosmetyk miał chyba parafinę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O balsamach nie wiedziałam, że mają. Głównie Dermacol znany tylko z podkładów ale nigdy nie używałam.

      Usuń
  3. nie miałam żadnego z produktow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mało produktów to i średnio się w coś wcelować prawda ;)

      Usuń
  4. U mnie za to w maju będzie gigantyczne denko :) A z Twoich zużyć nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaciekawiłaś mnie :) w takim razie na pewno zajrzę a nóż widelec coś używałam z Twojego denka!

      Usuń
  5. Moje denko też nie robi wrażenia. Pojawi się jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wpadnę się do Ciebie zrelaksować pod koniec tygodnia z herbatką :)

      Usuń
  6. Ani jednego produktu nie znam, u mnie bida - tylko jeden produkt skończyłam, coś mocno ekonomiczna jestem, że produkty u mnie trwają i trwają w pielęgnacji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. używałam szamponu i maski z pilomax i były świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa