Przypominajka! Przedłużone ROZDANIE!

maja 24, 2017



Kochani! Przypominam Wam o trwającym rozdaniu na blogu.

Jestem bardzo zdziwiona dlaczego w rozdaniu z kosmetykami naturalnymi i eko jedzeniem wzięło udział tylko 25 osób! Na ogół liczba osób biorących udział w moich rozdaniach wynosi powyżej 50 osób...

Minimalna liczba zgłoszeń to 100 osób... a tutaj takie rozczarowanie :(


Rozdanie przedłużam do 5.07

Minimalna liczba osób to 75

Jeśli w rozdaniu weźmie udział poniżej 75 osób to niestety zostanie ono odwołane całkowicie


Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy - pamiętajcie - nie ponosicie żadnych kosztów!


Nie martwcie się jednak! Za jakiś czas będzie kolejne rozdanie i wybiorę dla Was inne nagrody :)



Zachęcam Was również do odwiedzin sklepu z kosmetykami i produktami naturalnymi:

https://natura-organika.pl/


Od piątku od godziny 8.00 do niedzieli do godziny 23.59
- obowiązuje rabat 8% na wszystkie zamówienia bez kwoty minimalnej!





Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Nagrody są fajne, ale ja z reguły nie biorę udziału w konkursach, gdzie jest wymagana minimalna liczba uczestników;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro :( może następnym razem. Bywały nagrody o mniejszej wartości a więcej było chętnych - chyba już każdy ma za dużo. Może przerzucę rozdania kosmetyczne na jedzenie lub gadżety :D pomyślę o tym...

      Usuń
  2. a ja bardzo chętnie biorę udział w rozdaniach i ubolewam nad tym, że ludzie się nie zgłaszają ale tym samym mam większe szanse

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty