#3 Edycja Meet Beauty - relacja ze spotkania blogerów w Nadarzynie | Beauty Days

czerwca 26, 2017


W tym roku po raz pierwszy udało mi się uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu - mowa tutaj oczywiście o III edycji Meet Beauty Conference w Nadarzynie. Zapraszam na fotorelację z tego wydarzenia oraz targów Beauty Days, które odbywały się równocześnie w tych samych dniach.
300 największych blogerów i vlogerów z całej Polski z kategorii URODA w jednym miejscu. Takie spotkanie to ogromna szansa dla wielu z nas - poznanie nowych osób, wymiana kontaktów, posłuchanie ciekawych prezentacji z których możemy się czegoś nauczyć, udoskonalić swój warsztat a także mile spędzony czas wzbogacony o upominki.


beauty days

Na miejscu byłam przed czasem jednak nieco zbłądziłyśmy z kuzynką samochodem bo nawigacja wiedziała lepiej. Nie wiem jak ja to sprawdzałam, ale wydawało mi się, że Meet Beauty Conference jest nieco dalej niż PTAK WARSAW EXPO... no i trochę krążyłyśmy. Najlepsze jest to, że w Nadarzynie jest taki ślimak, że gdybym to ja prowadziła to w życiu bym nie wiedziała jak się po tym poruszać...

nadarzyn ptak expo

Organizatorem spotkania była p. Anna Pytkowska, która wszystko świetnie zaplanowała i zorganizowała. Poniżej zdjęcie z zakończenia Meet Beauty Conference, podczas którego odbyło się rozdanie cudownych toreb i innych prezentów, które można było zdobyć biorąc udział w konkursach w ciągu dnia. Ja z racji braku internetu w telefonie i płatnym, słabym pakiecie internetowym niewiele mogłam zdziałać. Wielka szkoda, że nie było dostępu do Wi-Fi!

meet beauty conference

Na spotkaniu można było posłuchać ciekawych prezentacji innych blogerów: Ewa Grzelakowska-Kostoglu - Red Lipstick Monster, Natalia Sławek - www.jest.rudo, Tomek Tomczyk - JasonHunt, Tomasz Stopka (zdjęcie poniżej) - blog.semurai.pl jak również zobaczyć prezentację produktów lub posłuchać i uczestniczyć w warsztatach: Karolina Bazela (Lirene), Ewa Szałkowska (Annabelle Minerals), Agnieszka Bil-Jabłońska (DAX, Cashmere), Anna Mucha (Gosh Copenhagen), Anna Wiśniewska (EyLure London), Karolina Zientek (Golden Rose), Lidia Łodzińska-Szafrańska (Tołpa)

blog semurai

Ja niestety na żadne warsztaty się nie dostałam chociaż miałam możliwość zgłoszenia się gdy tylko zwolniłyby się jakieś miejsca ale w sumie byłam taka zmęczona na drugi dzień, że odpuściłam na rzecz oglądania i poznawania :)

Poniżej zdjęcie Red Lipstick Monster, którą oglądam na youtube już jakiś dłuższy czas. Bardzo mi było miło Cię poznać, porozmawiać o kilku kwestiach jak również zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie.

Ewa powiedziała na prezentacji coś mądrego - na tyle ważnego, że do dziś tkwi to w mojej głowie. A mianowicie - nie współpracuje z firmami bo nie lubi mieć zobowiązań. Rozumiecie? Mam tutaj na myśli uwiązanie się na określone terminy - zrobienie czegoś na czas czyli dostajecie paczkę - rzucacie wszystko, robicie zdjęcia i nagle zużywacie. Samo używanie kosmetyków jak i dostawanie jest fajne ale w sumie dokładnie ją rozumiem o co chodzi. Może dlatego i ja - nie współpracuję z wieloma sklepami a wolę skupić się na jednym lub dwóch, żeby nie ograniczać się czasowo.


red lipstick monster vlog

red lipstick monster vlog

Podczas prezentacji Natalii również dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy o ekspozycji. Powiem Wam szczerze, że dbam o to aby zdjęcia były ładne ale nigdy nie przywiązywałam uwagi do tego, że coś musi być z lewej, coś z prawej a inne rzeczy dobrze fotografuje się tylko, gdy leżą na środku...
Jestem fotografem amatorem i w fotografowaniu największym problemem jest dla mnie światło a z resztą jakoś sobie umiem poradzić.

jest rudo fotografia

Kilka dni temu natrafiłam na blog Natalii, gdy szukałam w google jak zrobić "hurtem" logo/napis na zdjęciach - dzięki wielkie :) przydało się ogromnie bo dotychczas robiłam to... na piechotę.

jest rudo


Strefę relaksu przygotowała dla nas firma PALMER'S. Odwiedzający BEAUTY DAYS nie mieli dostępu do tej strefy ponieważ znajdowała się ona już w stresie MEET BEAUTY CONFERENCE.
W strefie relaksu można się było napić kawy/herbaty lub też wody niegazowanej.




Z Olą poznałam się znacznie przed spotkaniem MEET BEAUTY. Bardzo się cieszę, że miałam kogoś z kim mogłam na bieżąco dzielić swoje wrażenia i się trzymać podczas tego spotkania. We dwie zawsze raźniej :) Blog Oli obserwowałam już wcześniej więc bardzo się cieszę, że mogłam ją również poznać na żywo. Koniecznie zajrzyjcie do niej :)





Zaraz po wejściu na salę z Olą poznałyśmy również Ewę - przesympatyczną i życzliwą dziewczynę :)
Jeśli to czytasz to pozdrawiam Cię gorąco!

Zapraszam na blog Ewy:


beauty days
fot. Meet Beauty


Poznałam jeszcze na żywo (bo na blogi dziewczyn zaglądam już od dłuższego czasu):



Szkoda, że tylko tyle dziewczyn udało mi się poznać. Większość osób kojarzyłam z blogosfery. Jestem osobą bardzo otwartą i umiem bez problemu nawiązać kontakt ale jak widziałam grupki dziewczyn, ściśle trzymających się ze sobą lub takich które są blogerkami "od zawsze" i które w żadnym wypadku nie wykazywały nawet chęci nawiązania kontaktu to odpuszczałam sobie poznawanie bo w końcu - za wysokie progi jak dla mnie :)

Oprócz Meet Beauty Conference w tym samym czasie na hali trwały również Beauty Days podczas których gościem specjalnym była m.in. Maja Sablewska!

Miałam również możliwość (za uiszczeniem opłaty! - moje zdziwienie na miejscu bo zabrzmiało to co najmniej dziwnie, żeby płacić za zdjęcie no ale cóż - jak chce mieć się zdjęcie z takimi gwiazdami to trzeba płacić)

WS ACADEMY czyli Wierzbicki i Szmidt których zobaczyłam na żywo. Oczywiście można było również zobaczyć jak upiększają fryzury modelkom.


wierzbicki i szmidt

Dopiero jak oglądałam zdjęcia zorientowałam się, że jestem w lusterkowym kadrze :D

wierzbicki ws academy

Powiem Wam szczerze, że zazwyczaj oglądałam ich w TTV i w sumie trochę ma się inne wrażenie jak można ich poznać - pogadać przez chwilę. Telewizja to tylko pryzmat. Niektórym ten pryzmat uderzył do głowy :)


Zupełnie nie wiem skąd również pojawiła się tutaj Sylwia Bomba :D
Nie miałam odwagi podejść i poprosić o zdjęcie - jej mina chyba mówi sama za siebie dlaczego...

ttv sylwia bomba google box

Stoiska firmowe targów Beauty Days:




Była również BITWA NA PĘDZLE (niestety nie widziałam dokładnie co się działo)
Na zdjęciu krótki "wywiad" z KatOsu i Red Lipstick Monster



Na żywo można było również zobaczyć samą Patrizię Gucci!



Przepiękna, różana ścianka udekorowana przez markę kosmetyków BANDI

magnetic lips meet beauty bandi


Gość specjalny Beauty Days: Maja Sablewska



Po wystaniu prawie godziny w kolejce wreszcie miałyśmy swoje 5 minut. Moja rozmowa z Mają była niezwykle owocna (od razu wpadłam na pomysł napisania postu nawiązującego do tego spotkania). Ci, którzy mieli okazję poznać Maję osobiście na pewno przyznają mi rację, że jest to niezwykle ciepła i życzliwa osoba, charyzmatyczna i taktowna. Miło wspominam swoje 5 minut :)

magnetic lips


Kolejne stoiska firmowe:









Nie omieszkałam również zatrzymać się przy tych cudownościach i zakupić jedno opakowanie w pudełeczku. Jeszcze nie testowałam :)



Z tego, co widziałam, można było też skorzystać z (chyba) bezpłatnego makijażu w punkcie INGLOTa ale z racji długiej kolejki - nie skorzystałam.



Podsumowanie:

Bardzo się cieszę, że mogłam być na tak wspaniałym wydarzeniu - była to dla mnie ogromna szansa aby poznać i zobaczyć zarówno blogerki jak i gości specjalnych na żywo. Był to również dla mnie wspaniały wyjazd - czas wolny. Wyjazd, który na długo pozostanie w mojej pamięci!
Dziękuję #meetbeautyconference za zaproszenie!


beauty days

Na zakończenie wyszłam z przepiękną, zieloną torbą wypakowaną po brzegi kosmetykami oraz z kilkoma mniejszymi torbami również kosmetycznymi.
Wkrótce przedstawię Wam co dostałam wraz z zaznaczeniem firm, którym serdecznie dziękuję! :)


Pochwalcie się - kto z Was był na wydarzeniu?
Co sądzicie o takich spotkaniach?




Zobacz podobne posty

15 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. o tak! po tych dwóch dniach na prawdę byłam wykończona... ale szczęśliwa, że mogłam pojechać - zobaczyć i poznać nowe osoby!

      Usuń
  2. fajna relacja i zdjęcia, mnie niestety tam zabrakło

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaka super długa relacja :D Ja chyba tylu zdjęć nie zrobiłam :D Muszę w końcu spisać moją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie ogarnęłam do końca upominków a już miesiąc zleciał :) także ogarniaj, ogarniaj :D

      Usuń
  4. Świetna relacja! ;*
    Cieszę się, że chociaż przez chwilę mogłam z Tobą porozmawiać! Mam nadzieję, że następnym razem spędzimy więcej czasu ze sobą! Jesteś mega pozytywną osobą i cieszę się, że podeszłas do mnie Pierwsza ;*
    Do zobaczenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miło było Cię poznać ❤❤❤😘 bardzo podobała mi się ta edycja bo miałam czas na poznanie większej ilości dziewczyn w tym Ciebie 🙂 poprzednie edycję nie były najlepsze jeśli chodzi o poznawanie innycinnych blogerek

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wzięłabym udział w takim wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedna z lepszych relacji z tych targów, jakie czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem pod wrażeniem, że tak uważasz :) bardzo mi miło... czytając inne relacje - nie ujęłam wszystkiego np. rozdania nagród dla najlepszych blogów... ale w końcu każdy ma inny punkt widzenia i skupia się na tym, co dla niego najważniejsze :)

      Usuń
  8. O ile internet mam w telefonie o tyle on sam mi już padał, więc za dużo zdjęć nie zrobiłam :( choć udało mi się dodać zdjęcie na insta i mam paletke do brwi z Gosh ;) Kurde serio za zdjecie z fryzjerem trzeba było zapłacić?!? nie skusiłam się i jak widać dobrze ;) DO mnie możesz zawsze podejść nawet jak jesteśmy w grupce, przyjmujemy nowych ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie ledwo ledwo dodałam zdjęcie z orphica polska... ale i tak nic nie wygrałam bo miałam za mało lajków :( a co do zapłaty za zdjęcie - w miejscu ich stoiska była puszka dla dzieci - spoko - każdy może wrzucić tylko nie jestem pewna czy tak wszyscy wrzucali, dla zdjęcia bo miałam wrażenie, że dla innych byli bardziej przyjacielscy i dostępni i nie każdemu mówili o tym, więc może akurat mi się trafiło :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty