Paczka ambasadorska ze sklepu Naturaorganika.pl | Openbox

7.7.17


Hej! hej! Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym openboxem na blogu Magnetic Lips!
Zapraszam na post!


Zarówno pudełko jak i zawartość bardzo mnie ucieszyła. W pudełku znalazły się produkty, które są już w sklepie www.naturaorganika.pl jak również te które właśnie się pojawiły/pojawią.

Zobaczcie jak prezentuje się box ze sklepu naturaorganika.pl


naturaorganika


Pudełko jest całkiem spore - chyba nawet większe niż pudełka subskrypcyjne. Moje pudełko zawiera:

- Organic Shop - szampon do włosów zwiększający objętość
- Organic Shop - truskawkowy mus do ciała
- Chias - przekąska w płynie o smaku granatu
- Hollinger - Bio Cola
- Pukka i Higher Living - mix herbat
- Born to Bio - żel pod prysznic o zapachu zielonej herbaty
- Beri Beri i Earth of eco - słodkości do chrupania


pudełko niespodzianka


Oprócz kosmetycznych cudowności dostałam jeszcze kopertę z listem firmowym oraz gadżety firmowe: wizytówkę i eko prezent - podkładkę korkową pod kubek


sklep naturalny naturaorganika

sklep z kosmetykami naturalnymi

box niespodzianka


Już wkrótce podzielę się z Wami recenzjami na temat produktów :)


sklep internetowy naturaorganika


Co najbardziej Was zainteresowało z mojej paczki?


Gorąco zachęcam Was do odwiedzenia sklepu www.naturaorganika.pl

na hasło: MAGNETICLIPS dostaniecie 5% rabatu na cały asortyment bez kwoty minimalnej!

Zobacz także:

20 komentarze

  1. super paczka, gratuluję ambasadorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała zawartość jest fajna, ale najbardziej chyba nam się podoba truskawkowy mus do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczuszka! :) Mnie bardzo ciekawi jak smakują te napoje z CHia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczka rewelacja! :) Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zachęcam do odwiedzenia sklepu i skorzystania z rabatu :)

      Usuń
  5. Interesująca zawartość. Z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję paczki, super zawartość i czekam na recenzje.
    A zainteresowało mnie żel pod prysznic i mus do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko prezentuje się super, fajne produkty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zawartość. Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa paczka, o Bio coli nie słyszałam, ciekawe jak smakuje ;) szampon ciekawe czy działa... a mus musi mieć świetny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smakuje jak słabsza Coca Cola i jej kolor jest nieco jaśniejszy :) szampon bardzo ładnie pachnie

      Usuń
  10. Wow, gratulacje. Truskawkowy mus do ciała, ciekawi mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie ciekawią te słodkości do chrupania 😁 serio.. ostatnio nawet szperam po sklepach przy okazji zakupów kosmetycznych. Ciekawią mnie też herbatki bo miałam chęć sobie zamówić ale nigdy niewiele co wybrać 😔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nigdy nie mogę się zdecydować na herbatki ale ostatnio znalazłam super alternatywę - w sklepie naturaorganika jest mix herbat PUKKA (mix na poznanie) w jednej paczce więc jak znalazł dla mnie :) może wtedy będę mogła zdecydować, który smak kupić :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa