Wyniki rozdania Giveaway z Naturaorganika.pl

12.7.17


Hej Kochane!

Jak mijają Wam wakacje? Mnie dzień po dniu leci tak szybko i jestem bardzo pochłonięta w pewnym projekcie graficznym, który nie wiem czy kiedykolwiek się skończy ale mam nadzieję, że za jakiś czas wreszcie przyniesie efekty :)

Niestety trochę mnie mało na Waszych blogach ale planuję w wolne dni (weekendy) wziąć komputer na działkę i zrelaksować się czytając Wasze wpisy. Na szczęście ogarnęłam swój blog i wpisy będą pojawiać się regularnie - także nie martwcie się o treści - wkrótce kolejna dawka SERII na blogu o SEO/Marktingu jak również nowy - może i kontrowersyjny temat, który chciałabym poruszyć na moim blogu - Sekrety blogerek. Jakie są naprawdę - koleżanki po "fachu" - jak wygląda życie blogerki, w jaki sposób współpracują oraz ich wady i zalety - wszystko oczywiście z mojego punktu widzenia :)

Tymczasem - ogłaszam wyniki rozdania, które mimo, że nie przekroczyło wyznaczonej liczby chętnych to jednak (może ku zdziwieniu co niektórych osób) będzie rozstrzygnięte.
W rozdaniu zgłosiło się 36 osób... Nie wiem skąd tak niska liczba - moje wcześniejsze rozdania miały ponad 50 osób więc czuje lekki niedosyt. Ale ale... z racji tego, że ten konkurs tak słabo wyszedł - robię BIS z jeszcze lepszymi nagrodami i już wkrótce pojawi się wakacyjne rozdanie - bądźcie na bieżąco. Na moim fanpage również ruszy wkrótce konkurs :) Być może wymyślę też coś na instagrama :)


Nagroda ze zdjęcia ROZDANIOWEGO wędruje do:

Żaneta Serocka


Dziękuję za wzięcie udziału i czekam na adres :)


Korzystając z okazji, że własnie ten post będzie miał dużą liczbę odwiedzających - dziękuję również moim wszystkim czytelnikom i zaglądającym - z dnia na dzień jest Was coraz więcej i nie mówię tutaj tylko o liczbie obserwatorów ale o liczbie wizyt - licznik rośnie w zastraszającym tempie a od ponad pół roku blog nie jest nigdzie promowany :)

Zobacz także:

13 komentarze

  1. Gratuluję :))
    Lato, sezon ogórkowy może dlatego tak mało? Miłego weekendowego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no może i tak :) w każdym razie chodzi o to, żeby dobrze się bawić a ja takie prezenty lubię rozsyłać!

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za nagrodę oraz za to, że powiadomiłaś mnie o wygranej mailowo. Od dawna dziwi mnie frekwencja i nie wiem z czego wynika. może właśnie z wakacji. Ja jestem zawsze chętna nie tylko na rozdania ale i na konkursy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie czasami zdarza się przegapić ogłoszenie wyników w konkursach w których biorę udział więc wychodzę z założenia, że lepiej napisać maila niż czekać te 3 dni a potem wyłaniać kogoś innego :) no chyba, że na serio kontakt jest wydłużony i utrudniony... ale to chyba w skrajnych przypadkach

      Usuń
    2. ja też, zawsze piszę maile.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa