Batiste suche szampony do włosów: Oriental i Original

sierpnia 17, 2017


Czy to upał czy zima suchy szampon sprawdzi się i przyda w każdej sytuacji. Długi czas nie byłam przekonana do suchych szamponów aż do momentu, kiedy poznałam szampon z Batiste o zapachu Oriental. Dziś na tapetę biorę dwa szampony - Oriental i Original.
Kiedy natłok obowiązków sprawia, że nie mamy czasu umyć włosów czy to wieczorem czy rano - musimy szybko poradzić sobie z oklapniętymi włosami. Na ratunek przychodzi suchy szampon!

Należy pamiętać, żeby aplikować go w pewnej odległości od włosów, pamiętać o ich rozczesaniu i najlepiej robić to wieczorem. Wtedy na drugi dzień włosy nie mają już białego proszku a wyglądają na świeże.


batiste oriental


Opakowanie szamponu wystarcza mi na około miesiąc lub nieco dłużej. Częściej stosowałam go, gdy miałam krótkie włosy - idealnie nadawał się do grzywki.


batiste oriental


Zarówno Oriental jak i Original mają bardzo przyjemny zapach. Nie mniej jednak bardziej do gustu przypadł mi Oriental.


batiste oriental

oriental



Dostępność: internet

Cena: od 10 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: szybkie odświeżenie włosów
Zapach: przyjemny, kwiatowy





Lubicie suche szampony? Jaką firmę polecacie?

Zobacz podobne posty

7 komentarze

  1. miałam już kilka wersji szamponów BATISTE ale tych jeszcze akurat nie poznałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie takie szampony są idealne na szybkie wyjście kiedy trzeba odświeżyć włosy niespodziewanie. Ale ogólnie rzadko po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy akurat nie miałam, ale czasami są przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam, kocham i wciąż kupuję kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej lubię wersję tropikalną, bo pachnie kokosem :D Ale wiśniowa też jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam inną wersję szamponu Batiste, ale mnie do siebie nie przekonała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do szamponów Batiste wracam najchętniej. Ostatnio zaryzykowałam i kupiłam z Aussie i to straszny szampon. Nie odświeża włosów, wręcz przeciwnie. I do tego ma straszny chemiczny zapach, więcej go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty