JOANNA Żel do higieny intymnej z ekstraktem z kory dębu

sierpnia 29, 2017


Przy okazji robienia zakupów na stronie sklepu wizaz24.pl do mojego wirtualnego koszyka wrzuciłam żel do higieny intymnej Joanna. Czy warto się na niego skusić a może jednak to kosmetyczny bubel? Przekonacie się same czytając recenzję. Zapraszam!

Płyn do higieny intymnej kupiłam online za około 6-7 zł. Butelka z dozownikiem to świetna opcja dla żeli do higieny intymnej i dla żeli do twarzy. Szybkie dozowanie i mała ilość. Płyn do higieny intymnej z Joanny zawiera ekstrakt z kory dębu. Oprócz skutecznego działania bardzo ładnie pachnie, za co muszę mu przyznać duży plus. Nie czuję w nim chemicznego zapachu, dzięki czemu bardzo dobrze mi się go zużywało.


joanna żel do higieny intymnej

Co na etykiecie:

żel joanna

płyn joanna

Płyn przy codziennym stosowaniu wystarczył mi na około miesiąc użytkowania. Nie zauważyłam negatywnych skutków ubocznych w postaci pieczenia lub swędzenia. Lekko się pieni i jest dosyć wydajny. Mogę go śmiało polecić!

higiena intymna


Dostępność: wizaz24.pl

Cena: od 6 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: zapewnia odświeżenie przez cały dzień
Zapach: bardzo przyjemny, drzewny





Jaki płyn do higieny intymnej polecacie?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty