REVOLUTION paletka matowych cieni ESSENTIAL MATTES 2

sierpnia 23, 2017


Już od dawna przykładałam się do zakupu matowych cieni. Na rynku mamy tyle przepięknych paletek. Najchętniej zdecydowałabym się na wszystkie! Jednak znając mój zapał do makijażu pewnie rzuciłabym je w kąt po kilku użyciach. Spróbować zawsze warto!

Makeup Revolution ma dosyć szeroki wybór paletek do oczu. Przepiękne cienie w ciekawych opakowaniach. Myślę również o zakupie czekoladki :)

Paletka Essential Mattes 2 zawiera gamę brązowych odcieni. Bardzo lubię taki naturalny makijaż w którym nie wyglądam jak kolorowy ptak z targowiska. Używanie tej paletki to sama przyjemność. Kolory bardzo ładnie się łączą ze sobą i dobrze blendują.


Etykieta producenta:


cienie do powiek


Estetyczne opakowanie z przezroczystą szybką i długim, dwustronnym aplikatorem.


paletka cieni makeup


Z zakupu paletki jestem bardzo zadowolona. Chociaż wydaje mi się, że kolory mogłyby być bardziej kontrastowe tzn. 3-4 cienie na skórze wyglądają bardzo podobnie do siebie więc na pewno nie będę ich ze sobą mieszać. Najciemniejszy brązowy w połączeniu z jakimś jasnym to moje ulubione połączenie :)


paletka cieni do powiek


Miałam problem z pokazaniem jaśniejszych cieni - o wiele lepiej prezentują się w połączeniu z ciemniejszymi lub bezpośrednio na nich.


cienie do powiek


Dostępność: internet

Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: przy moim rzadkim użytkowaniu wystarczy na długo :)
Cena: 5/5
Skuteczność: dzięki paletce można stworzyć naturalne makijaże typu nude
Zapach:  lekki zapach drogeryjny ale nie drażniący




Jakie są Wasze ulubione paletki?

Zobacz podobne posty

8 komentarze

  1. Bardziej od tych paletek lubię czekoladki. Wydaje mi się, że mają lepszą pigmentację. Jednak te też są dobre, a za taką cenę warto się skusić. Chociaż fakt, pierwsze odcienie zlewają się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, uniwersalne kolory :) to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją, ale jeszcze nie otworzyłam :) Ładne odcienie ma!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tej serii Essential Mattes, tę pierwszą wersję ;) I Też jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. łądne jasne cienie w mojej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam wiele paletek cieni tej marki, ale matowej akurat nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To była moja pierwsza paletka tej firmy. Wzbogaciłam się już o kolejne, ale mimo to po nią często sięgam. Uwielbiam maty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam paletkę z tej firmy, ale inne kolorki i niestety się nie sprawdziła. Dla mnie za słaba pigmentacja i się osypują.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty