Bielenda Pro Serum z chitozanem

września 07, 2017


Jeden z moich kosmetyków profesjonalnych, czyli takich używanych w salonach kosmetycznych. Ja swój oczywiście kupiłam na własny użytek, domowy. Jeśli jesteście ciekawe, jak sprawdziło się to serum i czy warto go kupić to zapraszam na post!

Serum z chitozanem stosowałam zarówno na sobie jak i na kuzynce, której wykonywałam większość zabiegów. Niezwykle skuteczne w połączeniu z maseczką algową (do aplikacji pod maskę).

Niektóre serum z Bielendy mają bardzo poręczny dozownik (skraplacz) ale zauważyłam, że cenowo są nieco droższe. W tym przypadku mamy zwyczajną buteleczkę bez pipety. Dozowanie produktu jest nieco mniej wygodne i niedokładne ale na szczęście otwór w buteleczce jest malutki dzięki czemu możemy dozować niewielką ilość kosmetyku. 


serum do twarzy


Tylna etykieta skrywa w sobie dwie warstwy. Po drugą warstwą widoczne są składniki aktywne oraz skład serum. Serum przeznaczone jest oczywiście dla kosmetyczek i profesjonalistów chociaż przypuszczam, że niektóre hurtownie nie zwracają na to uwagi i sprzedają bez wcześniejszego wywiadu, kto kim jest.


serum chitozan bielenda


Serum bardzo mnie zaskoczyło. Przede wszystkim dlatego, że to chyba pierwszy produkt, który po aplikacji działa i przynosi widoczne efekty. Skóra automatycznie napina się na całej twarzy do tego stopnia, że aż błyszczy. Zadziwia mnie ten efekt. Ma się też wrażenie ściągniętej skóry. Nie każdemu takie coś może przypaść do gustu. Mnie to zaskoczyło pozytywnie. Takie serum nadaje się idealnie przed jakimś wielkim wyjściem i na pewno dla kogoś starszego. Efekty zastosowania widać po kilku minutach.


serum do twarzy z bielendy




Dostępność: internet

Cena: ok 40 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: bardzo dobre napięcie skóry twarzy
Zapach: trudno określić





Czy macie w swoich zapasach jakieś serum z Bielendy?


Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. pierwszy raz czyta o tym kosmetyku, bielenda ma ostatnio fajne i profesjonalne produkty

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty z profesjonalnej serii Bielendy stosujemy na zajęciach w szkole. Jednak tego serum nie kojarzę. Działanie widać, że jest całkiem pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kiedyś jednego produktu z Bielendy, ale zraziłam się do nich bo u mnie w ogóle nie zadziałało. Fajnie, że to serum jest skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty