PALMER'S kokosowy balsam do ciała i ust

września 14, 2017


Koko koko w tej recenzji będzie KOKOS. Dwa wyjątkowe produkty od Palmer'sa. Jak się sprawdziły u mnie i czy warto się na nie skusić? Zapraszam na recenzję balsamu do ciała oraz kokosowej, nawilżającej pomadki do ust.

Na wstępie chciałabym podkreślić, że produkty dostałam podczas majowego spotkania Meet Beauty. Po przyjeździe do domu w ciągu kilku dni zrobiłam zdjęcia, żebym mogła jak najszybciej przetestować produkty. Przyznam szczerze, że wcześniej nie miałam styczności z tą marką ani nie byłam w posiadaniu żadnego kosmetyki z tej marki. Tak też się stało, że podczas maja i czerwca narzekałam na problem z ustami (katar sienny i ciągłe pocieranie nosa ze względu na alergię powodowało dużą suchość w okolicach nosa i ust) szukałam więc ratunku dla tej strefy ciała.

Na pierwszy ogień poszedł balsam do ciała. Kokosowy balsam po otwarciu zaskoczył mnie pozytywnie. Przede wszystkim dlatego, że bardzo ładnie pachnie. Nie przepadam za kokosem w kosmetykach bo na ogół wydają się mdlące (przynajmniej dla mnie). Ten taki nie był z czego bardzo się cieszę.


kokosowy balsam

Balsam oczywiście o białej konsystencji sprawdzał się idealnie po wyjściu spod prysznica czy też przed opalaniem. Dobrze nawilżał skórę, bardzo szybko się wchłaniał i nie powodował tłustego filmu na skórze, którego nie znoszę. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.

kokos palmers

Butelka balsamu o dosyć nietypowym kształcie. Mimo wszystko wygodna podczas aplikacji - przypuszczam, że to ze względu na węższą część przy dozowniku.

A co z pomadką?

Pomadka kokosowa Palmer's o działaniu ochronnym i nawilżającym. Sprawdzi się idealnie zarówno podczas lata jak i zimy. Pomadka zasługuje na duży plus ze względu na to, że jest smaczna (nieco słonawa w smaku). Na ogół w trudnych sytuacjach bardzo suchej skóry wokół nosa i ust stosowałam krem NIVEA i on zawsze się sprawdzał. W przypadku pomadki z Palmer'sa musiałam to robić dosyć często, co oznacza, że nawilża bardzo powierzchownie.

Produkty Palmer's są:

▶ Bez parabenów
▶ Bez olejów mineralnych
▶ Bez glutenu
▶ Bez chemii
▶ Nie testowane na zwierzętach


pomadka palmers

Etykieta producenta:

właściwości palmers


Cena balsamu to koszt około 20 zł a pomadki nawilżającej to koszt około 10 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: zarówno balsam jak i pomadka przy opcjonalnym stosowaniu starcza na ponad miesiąc lub dwa
Cena: 5/5
Skuteczność: dla osób, które pocą się umiarkowanie - skuteczny - eliminuje przykry zapach zapewniając świeżość i komfort
Zapach:  świeży, nie drażniący ani nie mocny




Jakie są Wasze ulubione antyperspiranty?
Co macie coś z firmy NIVEA w swojej kosmetyczce?

Zobacz podobne posty

7 komentarze

  1. Balsam do ciała mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapachy tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na produkty Palmers już od dawna mam ochotę, tylko jakoś tak się składa, że jeszcze nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja kocham produkty pachnące kokosem. Na tę serię mam wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy produktów tej marki, a co do antyperspirantów to obecnie używam tylko blokera z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty