PUKKA mix herbat na poznanie

września 17, 2017


Czas na herbatkę. Drugi post herbaciany na blogu Magnetic Lips o ile dobrze pamiętam :) Tym razem skusiłam się na przesmakowanie MIXu herbatek ekologicznych - PUKKA. Jeśli znacie tę markę lub chcecie poznać to zapraszam na post! Posmakujmy jej razem!

Już kiedyś chciałam skusić się na coś ekologicznego jeśli chodzi o herbatki. I chociaż nie podążam za modą - czy to w dosłownym znaczeniu czy też w przenośni odnośnie trendów to muszę przyznać, że moda na bio staje się coraz bardziej powszechna i akceptowana. To jest coś takiego jakbyśmy wybierali produkty "lepsze" i zdrowsze bo inni je wybierają. Tak czy tak, trzeba przyznać, że najlepsze są te produkty, które są jak najmniejszym stopniu zostały przetworzone.


Co oferuje PUKKA?

W tej pięknej paczce znajduje się 20 torebek herbatek w pięciu różnych smakach. Każda z nich zapakowana oddzielnie w papierowy kartonik dzięki czemu nie tracą swojego aromatu i nie wietrzeją. Wiem, że patrząc na zdjęcie widzicie tylko 4 smaki - moja nieuwaga podczas robienia zdjęć :)

Jakie smaki znajdują się w opakowaniu?

🌿 ECHINACEA 
🌿 MANUKA 
🌿 NIGHT TIME
🌿 THREE MINT
🌿 DETOX



pukka herbatka


Herbatka pochodzi ze sklepu internetowego https://www.naturaorganika.pl (w OPENBOXIE od https://natura-organika.pl/ prezentowałam Wam pojedyncze sztuki, po spróbowaniu których zdecydowałam się kupić całe opakowanie)


herbata ekologiczna


Herbatki są bardzo smaczne. Do gustu najbardziej przypadła mi miętowa. Jest bardzo łagodna i lekka. Gdybym miała rozróżnić i powiedzieć z zamkniętymi oczami, którą herbatkę piję to byłoby mi trudno bo wszystkie herbatki oprócz miętowej mają w składzie lukrecję, są lekko słodkie i bardzo ziołowo-aromatyczne. Myślę, że zakup MIXu herbatek PUKKA jest dobrym rozwiązaniem dla osób, które nie mogą się zdecydować, którą herbatkę wybrać oraz dla takich, które dopiero zaczynają przygodę z ekologicznymi herbatkami PUKKA.


pukka herbs


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: na jedno parzenie lub na dwa słabsze :)
Cena: 4/5
Skuteczność: dobra w smaku, ziołowa a zioła działają uspokajająco
Zapach:  ziołowy




Jakie są Wasze ulubione herbatki?
Znacie markę PUKKA?


Po smaczne herbatki i nie tylko zapraszam do sklepu internetowego https://natura-organika.pl/

Zobacz podobne posty

9 komentarze

  1. Nie znam marki PUKKA, ale że nie przepadam za lukrecją, więc raczej nie wybiorę sią po jej zakup.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze żadnej herbaty Pukka nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie piłam tych herbat, ale mają piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem uzależniona od herbat, te mnie bardzo ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czerwoną i zieloną, tych nie znam niestety...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hebata Pukka jest najlepsza! Długo poszukiwałam swojej ulubionej herbatki ziołowej, zależało mi bowiem na tym, by wybrany przeze mnie napar był nie tylko dobry w smaku, ale i zdrowy. Zdecydowanie najbardziej zasmakowała mi herbatka "love". Połączenie róży i lawendy okazało się dla mnie strzałem w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty