Tealight Yankee Candle Margarita Time

września 10, 2017


Margarita Time idealna podczas lata, Margarita Time idealna również na wczesną jesień. Chociaż ja jestem jeszcze myślami w klimacie gorących dni, naprawdę upalnych dni to nic nie stoi na przeszkodzie abyście i Wy poczuli zapach lata!
Jaka jest Margarita Time?

Mały, żółtawo-zielonkawy tealight o zapachu przyjemnych, letnich cytrusów. Zapach z serii Classic, w którym na pierwszy plan wybija się świeża limonka.


tealight yankee candle


Tealight Margarita Time ma świeży i bardzo lekki zapach. Słabo wyczuwalny jak dla mnie. Trudno określić, czy skusiłabym się na świecę. Chyba przed zakupem świecy wybrałabym sampler lub wosk. Z pewnością nadaje się na ten okres - kiedy lato już powoli przygasa i zaczynają się chłodniejsze dni.


tealight yankee candle


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: na jeden raz
Cena: 5/5
Skuteczność: słaby, ledwo wyczuwalny zapach
Zapach:  lekki, cytrusowy zapach




Kupujecie tealighty Yankee Candle?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Nigdy nie miałam innych produktów od YC oprócz wosków, których ostatnio w ogóle nie paliłam. Muszę do tego wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zapachy, coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie pasowałby mi taki delikatny aromat. Niestety jak zapach jest mocniej wyczuwalny to od razu mnie mdli i zaczyna boleć mnie głowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. woski pachną intensywniej od zwykłego tealight, to fakt

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie zapachy, ale z YC jeszcze nic nie miałam :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty