Kringle Candle Wosk o zapachu szałwii

listopada 19, 2017


Przeglądając Wasze blogi poznałam po raz pierwszy świece, woski, samplery - czy to Yankee Candle czy Kringle Candle. Zaczęło mnie to wciągać i rozpoczęłam swoją przygodę z woskami Yankee Candle. Nie kolekcjonuję ich jednak jak większość blogerek bo zabrakło by mi i miejsca i pieniędzy jeśli ciągle kupowałabym jakąś nowość. A jaki jest szałwiowy Kringle Candle i kiedy najlepiej go palić?
Kringle Candle mają o wiele intensywniejszy zapach a przede wszystkim można je palić znacznie dłużej niż Yankee Candle. YC po 3 czy 4 razie palenia tego samego wosku, wyczuwam parafinę i brak zapachu olejku. Niestety YC mają znaczną przewagę zapachów, podczas gdy KC to tylko kilkanaście/parenaście propozycji zapachowych.


kringle candle szałwia


KC trzeba przyznać duży plus za dobre opakowanie - nie znoszę jak wosk się kruszy i rozwala po podłodze. W przypadku KC nie trzeba przechowywać wosków w woreczkach strunowych bo wystarcza ich opakowanie, które dodatkowo jest podzielone na 4 części.


wosk do kominka


KC o zapachu szałwiowym to idealna propozycja dla osób lubiących nie tylko ziołowe zapachy ale także nie przepadających za mocnymi, ciężkimi i męskimi zapachami. To coś znacznie innego niż typowa morska bryza czy słodki, owocowy lub kwiatowy zapach. To coś - pośrodku.

Idealnie sprawdza się przez cały rok. Jest zapachem bardzo uniwersalnym.


kringle candle


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: wosk można palić po kilka razy
Cena: 5/5
Skuteczność: mocny i ładny zapach wypełniający zarówno pokój jak i całe mieszkanie
Zapach:  nastrojowy, ziołowy, idealny na cały rok




Twój ulubiony zapach z Kringle Candle to?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. ja jeden wosk palę zazwyczaj tylko raz choć zdarzają się wyjątki, ten pewnie by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woski z Kringle Candle nadają się do palenia 3-4 razy i zapach prawie nie traci na jakości. Nie ma porównania z YC.

      Usuń
  2. Troszkę ciężko mi go sobie wyobrazić, ale nie mówię 'nie' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm... ciekawe czy by mi przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty