Yope Płyn do mycia podłóg Bambus i spray uniwersalny Zielona Herbata

listopada 07, 2017


Kosmetyki naturalne są coraz bardziej popularne. Staramy się wybierać produkty wysokiej jakości, dobre jak również przystępne cenowo. Produkty naturalne, zdrowa żywność czy bezpieczna chemia domowa - jeśli te hasła nie są Ci obce - zapraszam na post.


Czym kieruję się przy wyborze produktów/kosmetyków?


Zazwyczaj jest tak, że pierwsza rzecz na którą zwracam uwagę to marka a następnie cena. Czasami też tak jest, że poddaje się wizualizacji danego produktu czyli zachęca mnie jego opakowanie, etykieta czy kolor. W przypadku produktów YOPE, do zakupu zachęciło mnie kilka czynników.

yope płyny

Przede wszystkim ładna, niebieska butelka - takie opakowania kojarzą mi się z nienaganną czystością i wysoką jakością. Ciekawa etykieta - czarno-biała z delikatnymi ale neonowymi kolorami (jeden główny - zielony lub róż) no i ta ciekawa grafika zwierzątek. W sumie to nie wiem jaki ma tutaj sens :-) Może chodzi o to, że produkty Yope nie są testowane na zwierzętach?

yope płyn czyszczący

Yope to marka, która oferuje produkty na bazie naturalnych składników (aż 99% składników zawartych w produktach Yope jest pochodzenia naturalnego, organicznego).

A co jest na etykiecie?

yope bambus

yope płyn uniwersalny

Yope ma zarówno produkty czyszczące do domu jak również kosmetyki (kremy, balsamy, mydła).

yope sklep

Są to moje pierwsze produkty z tej marki i muszę przyznać, że jestem oczarowana zapachem zielonej herbaty uniwersalnego płynu czyszczącego. Płyn do podłóg o zapachu bambusa nieco mniej przypadł mi do gustu. Na pewno skuszę się jeszcze w niedługim czasie na balsam do rąk lub żel pod prysznic - może figowy a może też o zapachu zielonej herbaty :-)

yope płyny


Cena: od 14 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: dobrze myje nie pozostawiając smug na powierzchniach, wystarczy odrobina (jedno psiknięcie) aby zetrzeć kurz
Zapach: orzeźwiający, przyjemny (zielona herbata, bambus lub inne)





Znacie markę YOPE?

Zobacz podobne posty

12 komentarze

  1. lubię YOPE , miałam ich balsam do dłoni z bergamotką i mydło waniliowe, produktów czyszczących jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się skuszę :D Na razie zakupiłam mydło do rąk od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba się pokuszę na balsam/krem do rąk ale na razie zużywam zapasy

      Usuń
  3. bardzo lubię środki czystości yope :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tych produktach, ale od lat korzystam z środków do czyszczenia podłóg w Opolu. Duży plus jest taki, że mają możliwość złożenia zamówień online. Już tak długo korzystam z tych produktów i jest tak zadowolona, że nie będą zmieniać ich na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety w moim przypadku podłoga po dziadkach była w opłakanym stanie i żaden płyn nie pomagał na zarysowania. Dlatego też zdecydowałam się na cyklinowanie tanio i profesjonalnie w dodatku. Teraz podłoga wygląda przepięknie i każdy płyn jest dobry do jej umycia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cyklinowanie to chyba tylko w przypadku drewna, jeśli ktoś ma panele to odpada ta opcja... może za jakiś czas zrobimy remont i wymienimy podłogi. Teraz jest tak ogromny wybór struktur i kolorów.

      Usuń
  6. Świetne te płyny. Akurat kupiłam nowy mop york prestige, to chętnie je wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty