Przeżyjmy to jeszcze raz - Meet Beauty III 2017

grudnia 22, 2017


Meet Beauty to wydarzenie szczególne w kategorii Uroda. Myślę, że nie tylko dla blogerów ale także dla firm sprzedających kosmetyki jak również dla kupujących czy odwiedzających. Wszyscy, którzy interesują się działem Beauty znajdą coś dla siebie. Zobaczcie, jakie upominki przywiozłam z tegorocznego spotkania Meet Beauty III.


meet beauty kosmetyki

Makijaż nie jest moją mocną stroną - zupełnie nie znalazłam zastosowania dla poniższych produktów a więc od razu powędrowały do mojej bliskiej koleżanki, której tym prezentem sprawiłam radość!

makijaż kosmetyki

Szczoteczki i inne drobiazgi z Jordan, również wpadły w czyjeś ręce

jordan środki higieniczne

bandi professional

kosmetyki mineralne

Wypróbowałam już wosku o zapachu zielonej herbaty i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Wosk zakupiłam na targach i uważam, że to był strzał w dziesiątkę. Jeszcze bardziej cieszę się z gratisowego wosku - to dopiero niezwykły zapach!

osheri woski

Produkty z Bielendy - nie przetestowałam jeszcze wszystkich - została mi baza do testów

kosmetyki do ciała bielenda

Balsam z Palmersa oraz pomadka i żel do mycia twarzy z Tołpa - idealne kosmetyki!!!

tołpa kosmetyki

Właśnie zaczęłam używać kremu z Delia do rąk. Teraz w okresie zimowym na pewno się przyda!

nowości delia

meet beauty kosmetyki

upominki meet beauty


Zdecydowanie kosmetyki do pielęgnacji ciała czy twarzy o wiele bardziej przypadają mi do gustu. Wciąż pojawia się uśmiech na mojej twarzy, kiedy pomyślę o pobycie na Meet Beauty - poznałam wtedy dwie sympatyczne dziewczyny - Ewę z bloga http://worldfashionstyleeve.pl/ oraz Olę z bloga http://olusky.blogspot.com/ oraz inne dziewczyny, które znałam tylko z sieci.

Mam nadzieję, że w Nowym Roku również uda mi się dostać na Meet Beauty i będzie to dla mnie kolejna ale także nowa przygoda!

Zobacz podobne posty

1 komentarze

  1. fajne gifty, ja jeszcze nigdy nie byłam na Meet Beauty III. ani na innym spotkaniu branży blogerów. to musi być ciekawe doświadczenie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty