Eveline Cosmetics - zestaw do pielęgnacji ciała: krem, balsam, maseczka węglowa

stycznia 17, 2018


Na pewno znacie kosmetyki marki Eveline. Dotychczas w moich zbiorach ta marka nie gościła zbyt często. Jednak dzięki uprzejmości organizatorów Meet Beauty mogłam poznać nowości tej marki. Zobaczcie, co testowałam w ostatnim czasie!
W przepięknym pudełku Eveline znalazły się m.in. takie kosmetyki jak: balsam do ciała o przepięknym zapachu maliny, kawowy balsam do ciała o działaniu wyszczuplająco-ujędrniającym, maseczka oczyszczająca z węglem, krem o konsystencji żelu na dzień.

eveline opinia

Najbardziej do gustu przypadł mi balsam o zapachu maliny. Pachnie naprawdę przepięknie i od razu kojarzy mi się z wakacjami. Dobrze nawilża nie tworząc tłustego efektu na skórze. Po aplikacji skóra jest doskonale nawilżona i bardzo ładnie pachnie.

W przypadku balsamu (serum) kawowego, po jego aplikacji skóra od razu reaguje. Ma się uczucie pieczenia i chłodzenia 2w1. Powiedzmy, że biernie spalamy tłuszczyk :) Nie jestem pewna czy faktycznie to przynosi efekty bo nie stosowałam regularnie tego balsamu aczkolwiek czuje się takie mrowienie od razu po aplikacji. Balsam pachnie ładnie kawą.

Maseczka oczyszczająca do twarzy niestety najmniej przypadła mi do gustu. Zawiera w składzie aktywny węgiel. Niestety po pierwszej aplikacji moja skóra zaczęła mnie lekko piec. Po zmyciu maseczki, twarz była nieco zaczerwieniona. Nie jestem pewna czy tak miało być czy może jest to jakaś reakcja alergiczna. Po jakimś czasie użyłam maseczki ponownie i również pojawiło się zaczerwienienie więc niestety musiałam z niej zrezygnować.

W przypadku kremu o konsystencji żelu na dzień - nadal stosuję. Ma ładny, delikatny zapach i dobrze się wchłania. Po zastosowaniu kremu, skóra wydaje się jaśniejsza i bardziej promienna. Jak na razie efekty są na plus - zobaczymy, co będzie dalej :)


eveline cosmetics

Serdecznie dziękuję organizatorom Meet Beauty oraz marce Eveline za możliwość przetestowania tych cudownych nowości. Jestem ciekawa, który z kosmetyków przypadł Wam do gustu, a może już coś używałyście - jeśli tak, to koniecznie podzielcie się opinią :)

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Tę maseczkę mimo wszystko byłabym skłonna wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ich slim, dobrze u mnie działają

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty