Organic Shop Łagodzący krem-żel do stóp

stycznia 21, 2018


Kremy do stóp są u mnie na ostatnim miejscu. Jakoś nie specjalnie lubię używać kosmetyków przeznaczonych do stóp. Z wiekiem jednak trzeba się przestawić i polubić z niektórymi kosmetykami. Ostatnio kupiłam kremik z Organic Shop. Zobaczcie, czy się u mnie sprawdził :)


Co pisze na opakowaniu?

krem żel do stóp miętowy

Kremik do stóp jest biały i ma lekko rzadką konsystencję. Jeszcze przed jego zastosowaniem miałam wątpliwości czy będzie się dobrze wchłaniał - jednak na szczęście bardzo ładnie znika ze skóry pozostawiając ją nawilżoną i gładką. Ma delikatny zapach mięty. Szkoda, że mięta nie jest głównym składnikiem... Trudno mi określić czym dokładnie jeszcze pachnie - ziołami chyba :)

krem do stóp

Myślę, że mogłabym zakupić go ponownie - ładnie się wchłania, ma przyjemny zapach (choć nieidealny, nie tak naturalny jakiego oczekiwałam), ma niską cenę i jest skuteczny.

krem do stóp organic shop


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około 2 miesiące
Cena: od 7 zł
Skuteczność: dobre nawilżenie skóry stóp, wchłania się bez problemu
Zapach: mięta + zioła




Co sądzicie o marce Organic Shop?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Markę znam, ale tego produktu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wolałabym, aby pachniał samą typową miętą. Mimo to wdaje się całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty